Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Seksikäyttäytyminen ja uusin seksitutkimus

Vierailija
21.08.2008 |

Mitä mieltä eilisistä uutisista? Itselle tuli outo olo,

ollaanko tässä todella harvinaisia kun meillä harrastetaan 2-3 kertaa vkossa?

Mites muilla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä harrastetaan seksiä 2-5 kertaa viikossa. Vähän riippuu millanen fiilis :)

joskus jopa kaksi kertaa päivässä.... eikä olla mikään uusi pari, ollaan oltu kohta 10v yhdessä

Vierailija
2/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä tulee harrastettua keskimäärin 2 kertaa kuussa.

Liian vähän molempien mielestä, mutta siihen on monia syitä, eikä koskaan tunnu olevan aikaa pohtia, miten tilanne paranisi. Ollaan kolmikymppisiä, kaksi pientä lasta. Sikäli surkuhupaisaa, että joskus nuorena olin lyhyessä seksisuhteessa kolmikymppisen miehen kanssa, jolla oli kaksi pientä lasta, jonka "vaimo ei ikinä halunnut seksiä"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mua vaan ihmetytti tuossa tutkimuksessa, että naiset ilmoittivat harrastavansa 4,3 krt/kk ja miehet 4,9 krt/kk. Mitä ne miehet sitten sen 0,6 krt/kk tuikkii, jos ei puolisoaan? Vai liioittelevatko miehet kuten tapansa on?

Vierailija
4/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kertoja on vähemmän kuin meillä.

Seksikin on yksilöllista ja sen harrastamisen määrä vaihtelee hyvinkin paljon, eri asioista riippuen.

Turha nyt ketään ruveta syyllistämään,tämä yhteiskunta on muutenkin yliseksuaalisoitunut, ehkä ihmisiä kyllästyttää koko aihe?

Vierailija
5/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiantuntevaa tutkimustulosta täytyy uskoa.

Itseäni kyllä ihmetyttää tuo määrä. Alle nelikymppinen kahden alakouluikäisen lasten vanhempien luulisi harrastavan seksiä enemmän.

Ymmärrän kyllä etteivät sinkut pääse iholle ihan joka viikko, pudottavatkohan ne keskiarvoa (en ole lukenut asiasta sen enempää, eli en tiedä koskiko sinkkuja mitenkään).

Itse ainakin kaipaa keskimäärin 3-4 kertaa kunnollista seksiä viikossa, ei siis mitään 3 kertaa viikossa á 10 min, vaan jotain muuta.

Tulen tosi vihaiseksi ja kärttyiseksi jos on viikon väli, itseasiassa aina "kolmannen välipäivän" jälkeen tulee oireet ja pinna kiristyy. En ymmärrä miksi omia hermojaan pitää ehdoin tahdoin kiristää.

Tuntuu, että elämän helpoimmasta ja halvimmasta rentoutusmuodosta sekä tavasta nauttia ihmisestä, jonka kanssa pitäisi koko loppuelämä viettää, ei osata nauttia. Mielestäni yksi kerta viikossa tarkoittaa, että elämän prioriteetit ovat vinksallaan.

Vierailija
6/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa kuussa tai ehkä jopa kahdessa kuussa. Eikä mitenkään outona tai vähäisenä määränä pidetä tätä kumpikaan :O

Vierailija
7/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun sinkkuystäväni eivät seksinmäärällä pääse tuulettelemaan. Ehkä satunnaisesti kerran kuussa. Meillä parisuhteessä riippuen kaudesta n. 0-6 krt viikko. Välillä jatkuvasti ja sitten on aikoja jolloin ei juurikaan sekstailla. Ja kun molempien pitäisi olla yhtäaikaa halukkaita, riittävän virkeitä ja lastenkin pysyä poissa jaloista (kaksi alle 3 vuotiasta), niin aina ei vaan voi olla niin paljoa seksiä kuin itse haluaisi. Onneksi aiheesta voi puhua ja molemmat olemme ihan ok. Se ei siis aiheuta epäluuloja, epävarmuutta tms. tuntemuksia, ettei olisi viehättävä tai haluttava tai parisuhde olisi muutoin kuollut.

Vierailija
8/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaipaa seksiä tällä hetkellä lainkaan..

3 pientä lasta ja imetys syinä.

Normaalistikaan meillä ei seksielämä ole kovin vilkasta ollut, keskimäärin ehkä kerran viikossa.

Vierailija
9/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niitä huonoja suomalaisia pareja, joille riittää 1-2 kertaa viikossa. Joskus kun on aikaa ja energiaa niin kahdesti ja joskus vain kerran. Nyt tästä pitäisi tuntea syyllisyyttä ja alkaa jyystämään enemmän, jotta pysyttäis onnellisina?

Vierailija
10/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä ollut aina (12v yhdessä) vähintään kerran viikossa. Joskus on kausia, jolloin vähintään kerran päivässä. Nyt viimeisen parin vuoden keskiarvo lienee 3x viikossa, yleensä tuo. Joskus vain kahdesti ja joskus harvoin useamminkin.

Meillä on 4 lasta (11v, 4v, 3v ja 2v).

Vierailija
11/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyystämässä, kun saa kerran kunnolla ; )

Vierailija
12/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi, johon molemmat voivat tyytyä.

Vierailija
13/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä kerran kuussa. Johtuu ihan pienistä lapsista, hoitajien pulasta, väsymyksestä, työn ja arjen stressistä...

Vierailija
14/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi olisi voinut olla mieheni kirjoittama, hänelle seksi on tärkeä ja nautinnoista parhain. Itse en ainakaan tietääkseni ole seksin suhteen estynyt, se vaan ei ole mielestäni maailman kiinnostavin asia.

Vierailija
15/15 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluihin. Että miehet edelleenkin tahtovat enemmän kuin naiset.

Meillä menee niin päin, että mies ei halua, hän ei kaipaa seksiä läheskään niin paljon kuin minä. Miehelle riittäisi varmaan kerran kahdessa kuussa, minä haluaisin muutaman kerran viikossa.