Sitkeää flunssaa PK -seudulla?
Perheessä on ollut jo kaksi viikkoa inhottavaa flunssaa, joka vaan ei tunnut parantuvan.
Ei pitäisi olla koronaa, itse olen testannut jo neljä kertaa puolen toista viikon aikana.
Muita kohtalotovereita?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
liittyy koronarokotteisiin. Immuniteetti niin heikentynyt että perusflunssatkin nykyään moniviikkoisia
No tästä nyt en olisi ihan varma. Meillä tauti jyllää samalla lailla rokotetuissa aikuisissa mitä rokottamattomissa lapsissa...
Meillä ollaan kanssa kunnolla kipeitä ja testit ovat negaa.
Alkaa pikku hiljaa olla jo ihan ns. osaton olo, tunnen jääväni paitsi tästä suuresta globaalista pandemia -kokemuksesta, kun omat sairaudet ovat kerta toisensa jälkeen "vain" flunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla rokotteet alla ?
Minulla, puolisolla ja toisella lapsella on rokotukset. Nuorimmalla ei. Kaikki olemme olleet samalla lailla kipeitä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla, puolisolla ja toisella lapsella on rokotukset. Nuorimmalla ei. Kaikki olemme olleet samalla lailla kipeitä. :(
En tiedä... paranemisia. Kuullut vaan aika pimeetä juttua näistä korona rokotteista.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotrteet aiheuttaa vihaista flunssaa pk seudulla. Ambulanssit soi tavallista tiuhemmin
Ja tietosi perustuu mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotrteet aiheuttaa vihaista flunssaa pk seudulla. Ambulanssit soi tavallista tiuhemmin
Ylikuolleisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä... paranemisia. Kuullut vaan aika pimeetä juttua näistä korona rokotteista.
Kerroppa vähän tarkemmin. Kiinnostaa nuo faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylikuolleisuuteen.
Ylikuolleisuuteen mihin? Linkki tutkimustuloksiin samalla, kiitos.
"Vihaisia" flunssia on aina kierrossa. Nyt kun ihmiset palanneet töihin, kouluihin ja päiväkoteihin, on selvää miksi flunssat alkaneet levitä vauhdilla. Sään viileneminen eli lämpötilamuutos tehostaa vielä.
Meilläkin sairastellaan 5 henkinen perhe jo kolmatta viikkoa. Siis todella sitkeä!
Tosin luultavasti mulla lapsilla jo toinen nuha meneillään.. Koronatestit negaa, niitä on kulunut.
Meistä vain 1 rokotettu, joten ei liity kyllä koronarokotteisiin milläänlailla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei covid- rokote suojaa flunssaviruksilta mitenkään. Täysin eri ryhmän viruksia.
3 viikkoa flunssaa, ei ole koronaa, ei rokotteita kellään. Kauan tuntuu kestävän
Juu, lapsen kaverilla kaksi viikkoa, lapsella viikko ja nyt itsellä 5. päivä menossa, ei ole korona.
Ainakin päiväkodeissa on enterorokkoa liikkeellä. Flunssan oireet ja muutamia rakkuloita...
Enterorokkoa. Paljon liikkeellä ja tarttuu kun on viisi minuuttia samassa tilassa. Suurimmalla osalla ilmenee pelkästään flunssana. Normaalia siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liittyy koronarokotteisiin. Immuniteetti niin heikentynyt että perusflunssatkin nykyään moniviikkoisia
No tästä nyt en olisi ihan varma. Meillä tauti jyllää samalla lailla rokotetuissa aikuisissa mitä rokottamattomissa lapsissa...
Meillä taas rokottamattomat lapset ei sairasta juuri mitään mutta rokotetuilla aikuisilla flunssaa jo kolmatta viikkoa. Kumma kun ei tartu noihin lapsiin...
Koronarokoteko aiheuttaa enterorokkoa? Sehän on usein tavallinen ilman rokkoja yms. flunssa ja kiertää loppukesästä sekä alkusyksystä. Iät ajat ihmiset ovat siihen sairastuneet, lapset yleensä tartuttavat vanhempansa. Tyypillisestihän se on alle 10-vuotiaiden sairaus, joten harva heistä on edes koronarokotetta saanut.
Tarttuu herkästi ja olen itsekin saanut sen päivähoidossa olleelta lapseltani parikymmentä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä saa puhua määkijöille, niillä menee kuuppa tilttiin. Nää ressukat eivät ymmärrä yhteyttä, vaikka joutuisivat montuttaa koko lähipiirinsä.
Lapissa sama, lapsella ollut jo yli viikon