Sitkeää flunssaa PK -seudulla?
Perheessä on ollut jo kaksi viikkoa inhottavaa flunssaa, joka vaan ei tunnut parantuvan.
Ei pitäisi olla koronaa, itse olen testannut jo neljä kertaa puolen toista viikon aikana.
Muita kohtalotovereita?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liittyy koronarokotteisiin. Immuniteetti niin heikentynyt että perusflunssatkin nykyään moniviikkoisia
Ei näistä saa puhua määkijöille, niillä menee kuuppa tilttiin. Nää ressukat eivät ymmärrä yhteyttä, vaikka joutuisivat montuttaa koko lähipiirinsä.
Totta, vasta viimeisillä henkäyksillä ehkä tajuavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liittyy koronarokotteisiin. Immuniteetti niin heikentynyt että perusflunssatkin nykyään moniviikkoisia
Ei näistä saa puhua määkijöille, niillä menee kuuppa tilttiin. Nää ressukat eivät ymmärrä yhteyttä, vaikka joutuisivat montuttaa koko lähipiirinsä.
Mä tajusin kyllä jo yli vuosi sitten. Eipä tässä hirveesti viitsi tulevaisuutta suunnitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin kyllä jo yli vuosi sitten. Eipä tässä hirveesti viitsi tulevaisuutta suunnitella.
Kyllä ne jutut voi puhdistaa kehosta jos löytyy yhtään motivaatiota ja löytää oikeat kontaktit. Suurin osa vaan ei ymmärrä että ne johtuu ne oireet näistä ja siksi eivät tajua edes yrittää hakea apua sen aineen puhdistamiseen mitä sieltä tulee vaan syyttää kaikkia oireita koronan aiheuttamiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotrteet aiheuttaa vihaista flunssaa pk seudulla. Ambulanssit soi tavallista tiuhemmin
Ja tietosi perustuu mihin?
Ylikuolleisuuteen.
Sivuhuomio, ambulansseilla ei kuljeteta raatoja.
Varsinaiseen aiheeseen - nyt on liikkeellä melkein kaikkea mahdollista, huonolla säkällä esmes rinoviruksen nuhakuumeen jälkeen voi puhjeta jonkun bakteerin aiheuttama räkätauti. Tai sitten toisen virustyypin toinen nuhakuume.
Pientähän tuo on, flunssaa vain onnneksi.
En mitenkään vähättele, mutta A-influenssan kokeneena perheenä nuo flunssakuumeet tuntuvat todella mitättömiltä murheilta. Pikkutaudeissa pystyy kuitenkin liikkumaan ja olemaan ja esim. nukkumaan tai katsomaan televisiota. Influenssa oli jotain ihan muuta. Kuin painajaista!
Meillä oli influenssa v. 2018 ihan ensimmäistä kertaa. Lapsella tulikuuma kuume kolme viikkoa ja aikuisillakin yli kaksi viikkoa. Mies oli lopulta sairaalakunnossa ja ensihoito haki hänet kotisängyltä, kun itse makasin vieressä puolitajuttomana, vaikka olin vetänyt Buranaa ja Panadolia hevosen annoksen.
Kuumeen laskettua alkoi jälkitaudit kaikilla ja meni pikkulämmöllä vielä viikko antibioottia popsien ja univelkoja nukkuen. Mies pääsi sairaalasta kotiin ihan laihana sairaslomalle. Sen jälkeen olo meillä oli väsy ja höntti kesään asti, lapsi kylläkin piristyi paljon aikaisemmin.
Luulin jo tulleeni vanhaksi, mutta melkein kahden vuoden päästä olo alkoi pääkopassakin taas olemaan normaali. Ei missään muussa taudissa ole ollut mitään tällaista.
Tämän vaikean vastoinkäymisen jälkeen olemme ihan joka syksy ottaneet influenssarokotteen ja pysytty terveinä, mitä nyt joskus joku pikkunuha on ollut.
Eihän mikään tauti ole kiva, mutta oikea influenssa antaa kyllä hyvän mittasuhteen noihin pikkutauteihin.
Se on kun ei lapsien immuniteettia ole pilattu nillä rokotteilla. Näistä varotettiin jo aikoja sitten että tämä on yksi mahdollisuus että monta rokotetta ottaa niin katoaa immuniteetti tai dramaattisesti tippuu jos ei sentään nolliin. Hyvä että lapset kunnossa, ihmehän tuo ei olekkaan.