Minkä väriset/värjätyt hiukset vastakkaisella sukupuolella ovat lempparisi?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole hiusfetissiä niin pakko sanoa: typerä kysymys. Eihän ihastuminen kohdistu ulkomuotoon vaan persoonaan. Kun tapaa ihmisen josta tykkää, kaikki hänessä muuttuu seksikkääksi.
Nainen
Hmm... Mä myös kyllä olen aina vakisuhteeni aloittanut niin että persoonaan ihastuminen on ensisijaista, mutta kyllä mulla silti on ulkoinen "tyyppi", jota aina pidän viehättävänä näinpä niitä sitten elokuvissa tai kaupungilla kävellessä. Mun tapauksessa se on tumma, sinisilmäinen, söpö enemmän kuin karskinkomea, siro ennemmin kuin lihaksikas. Ja siis mun aviomies ei ole ollenkaan sitä tyyppiä eikä sillä ole mitään väliä, vaan luonteiden yhteensopivuudella.
Brunette nainen tai mies on usein kaikista kaunein sekä luonnollisin. Joillakin naisilla aito vaaleus näyttää hyvältä, samoin kuin aito punapäisyys joillakin naisilla sekä miehillä.
Kunhan ei ole tökerösti värjätty kypärä...
Feministien suosima siilitukka shokkivärillä...
NOT!
Pitkät ja tuuheat hiukset pinkiksi värjättynä. -nuori mies
Ulkomaalainen mies eli mun miehelläni on paksut , vähän luonnonkiharaiset mustat hiukset, mustat kulmakarvat/ silmäripset + musta tuuhea parransänki. Silmät ovat tumman oliivin väriset. Itse olen luonnonvaalea sinisine silmine; vaalea mies ei ole koskaan pistänyt silmään.
Eli tumma-/mustatukkainen!
Naisista sellainen pehmeä tumman ja vaalean väliltä oleva väri, ainakin pitkissä hiuksissa. Naiset usein itse ei pidä siitä ja kutsuvat hiirenharmaaksi, maantieväriksi tms, mutta minusta se tekee naisesta ystävällisen ja pehmeän ja aivan ihanan näköisen.
Mikä tahansa muu, kunhan ei ole blondi, joka auringossa muuttuu vaaleanpunaiseksi iholtaan
Kuparitukka kirjoitti:
Mikä tahansa muu, kunhan ei ole blondi, joka auringossa muuttuu vaaleanpunaiseksi iholtaan
Ei kaikki vaaleat ihmiset muutu auringossa vaaleanpunaisiksi. Mä en ole koskaan värjännyt hiuksiani, jotka ovat todella vaaleat; auringossa en ole eläissäni kärähtänyt, vaan saan nopeasti sellaisen kevyen rusketuksen.
Ajatuksena tummat, mutta todellisuudessa olen useimmiten ihastunut vaaleisiin miehiin.
Ei silleen väliä, mutta punaiset kiharat on aina kova sana.
Tajusin juuri että kaikilla naisilla joiden kanssa olen ollut pitempään on ollut vihreät silmät.
Ei ole muuten mitään väliä kunhan ei mitään shokkiväriä ole. Tärkeintä on, että hiukset ovat siistit eikä mikään harakanpesä.
Hoidetut hiukset kaiken a ja o, jolloin värillä ei niin väliä. Sanoisin, että kantajalleen sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Naisista sellainen pehmeä tumman ja vaalean väliltä oleva väri, ainakin pitkissä hiuksissa. Naiset usein itse ei pidä siitä ja kutsuvat hiirenharmaaksi, maantieväriksi tms, mutta minusta se tekee naisesta ystävällisen ja pehmeän ja aivan ihanan näköisen.
👆 Samaa mieltä!
Miehellä harmaantunut tukka. Tai jokin vaal.ruskea. Ihailen myös kullalle vivahtavia hiuksia jos sellainen luonnostaan on. Olen 59 v nainen.
Joo sama. Höystetty vielä vihreillä silmillä kiitos.