Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä väriset/värjätyt hiukset vastakkaisella sukupuolella ovat lempparisi?

Vierailija
01.09.2022 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaiset hiukset on mun soft spot. Siis voimakaan punaiset luonnollisen väriset hiukset. Ei ole väliä onko kyseessä mies vai nainen.

Joo sama. Höystetty vielä vihreillä silmillä kiitos.

Vierailija
22/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole hiusfetissiä niin pakko sanoa: typerä kysymys. Eihän ihastuminen kohdistu ulkomuotoon vaan persoonaan. Kun tapaa ihmisen josta tykkää, kaikki hänessä muuttuu seksikkääksi.

Nainen

Hmm... Mä myös kyllä olen aina vakisuhteeni aloittanut niin että persoonaan ihastuminen on ensisijaista, mutta kyllä mulla silti on ulkoinen "tyyppi", jota aina pidän viehättävänä näinpä niitä sitten elokuvissa tai kaupungilla kävellessä. Mun tapauksessa se on tumma, sinisilmäinen, söpö enemmän kuin karskinkomea, siro ennemmin kuin lihaksikas. Ja siis mun aviomies ei ole ollenkaan sitä tyyppiä eikä sillä ole mitään väliä, vaan luonteiden yhteensopivuudella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunette nainen tai mies on usein kaikista kaunein sekä luonnollisin. Joillakin naisilla aito vaaleus näyttää hyvältä, samoin kuin aito punapäisyys joillakin naisilla sekä miehillä.

Vierailija
24/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole tökerösti värjätty kypärä...

Vierailija
25/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien suosima siilitukka shokkivärillä...

NOT!

Pitkät ja tuuheat hiukset pinkiksi värjättynä. -nuori mies

Vierailija
26/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen mies eli mun miehelläni on paksut , vähän luonnonkiharaiset mustat hiukset, mustat kulmakarvat/ silmäripset + musta tuuhea parransänki. Silmät ovat tumman oliivin väriset. Itse olen luonnonvaalea sinisine silmine; vaalea mies ei ole koskaan pistänyt silmään.

Eli tumma-/mustatukkainen!

Vierailija
27/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista sellainen pehmeä tumman ja vaalean väliltä oleva väri, ainakin pitkissä hiuksissa. Naiset usein itse ei pidä siitä ja kutsuvat hiirenharmaaksi, maantieväriksi tms, mutta minusta se tekee naisesta ystävällisen ja pehmeän ja aivan ihanan näköisen.

Vierailija
28/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa muu, kunhan ei ole blondi, joka auringossa muuttuu vaaleanpunaiseksi iholtaan

Vierailija
29/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparitukka kirjoitti:

Mikä tahansa muu, kunhan ei ole blondi, joka auringossa muuttuu vaaleanpunaiseksi iholtaan

Ei kaikki vaaleat ihmiset muutu auringossa vaaleanpunaisiksi. Mä en ole koskaan värjännyt hiuksiani, jotka ovat todella vaaleat; auringossa en ole eläissäni kärähtänyt, vaan saan nopeasti sellaisen kevyen rusketuksen.

Vierailija
30/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena tummat, mutta todellisuudessa olen useimmiten ihastunut vaaleisiin miehiin.

Vierailija
31/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silleen väliä, mutta punaiset kiharat on aina kova sana.

Tajusin juuri että kaikilla naisilla joiden kanssa olen ollut pitempään on ollut vihreät silmät.

Vierailija
32/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten mitään väliä kunhan ei mitään shokkiväriä ole. Tärkeintä on, että hiukset ovat siistit eikä mikään harakanpesä.

Vierailija
33/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetut hiukset kaiken a ja o, jolloin värillä ei niin väliä. Sanoisin, että kantajalleen sopivat.

Vierailija
34/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista sellainen pehmeä tumman ja vaalean väliltä oleva väri, ainakin pitkissä hiuksissa. Naiset usein itse ei pidä siitä ja kutsuvat hiirenharmaaksi, maantieväriksi tms, mutta minusta se tekee naisesta ystävällisen ja pehmeän ja aivan ihanan näköisen.

👆 Samaa mieltä!

Vierailija
35/35 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä harmaantunut tukka. Tai jokin vaal.ruskea. Ihailen myös kullalle vivahtavia hiuksia jos sellainen luonnostaan on. Olen 59 v nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan