Elisan asiakkaan HELVETTI: Puhelin ja sähköposti täyttyy raivoisista mainosviesteistä ja Elisan lipevät puhelinmyyjätkin soittelevat vähän väliä. Ostarillakin juoksevat kiinni. Kannattaako vaihtaa ja mihin??
Ei, ei ja vielä kerran EI! En tarvitse miljoonatta puhelinliittymää, en vaikka tabletin saisi kaupan pääle. En tarvitse myöskään toista Viihde-laitetta, vaikka sellainen on saatavilla. Enkä myöskään halua muuttaa laajakaistaa, koska nykyinen toimii hyvin. Ei, ei ja ei!!!
En olisi ikinä arvannut, millaisen mainospommituksen kohteeksi Elisan asiakas joutuu. Tämä on suorastaan terrorisointia.
Mikä on kiusaamispolitiikka muilla operaattoreilla, saako niiden asiakas olla rauhassa??
Kommentit (45)
Elisa: Hei, Elisan asiakaspalvelusta terve!
Minä: Painan punaista luurin kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä hinnalla saatte muuten nettiliittymän elisalta?
Jos lopettaa elisa viihteen, hinta ei tipu, sieltä sanottiin. Todella outoa!Taloyhtiön liittymä. Sisältyy vuokraan. Nopeuden nosto olisi vitosen kuussa omasta pussista, joten ilmeisesti tuo perusliittymä, joka kuuluu vuokraan / vastikkeeseen on alle vitosen kuussa.
Taloyhtiön vastikkeeseen kuuluva liittymä riittää mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä mainosasetuksia voi hallita ihan näppärästi OmaElisassa. Sieltä vaan omien tietojen kohdalta pois kaikki markkinointiluvat. Kai ne soittelee jos olet antanut luvan.
Silloinkin kun ei ole elisan asiakas?
Minulta oli jäänyt tiedot elisalle kun aiemmassa asunnossa oli netti elisalta. kaamee spämmäys
Ehkä nuo Elisan (ulkoistamat?) myyjät tekevät raivoisasti töitä vastapainona pääkonttorin laiskottelukulttuurille :). Itse olen sinne työasioissa yhteyksissä ja olen jo oppinut, että ainoastaan 10-15 välillä kannattaa edes yrittää. Kukaan ei tunnu olevan paikalla ikinä 15 jälkeen. Plus Elisalla vielä käytössä vanhat, normia pitemmät lomat eli kesä- ja heinäkuussa tulee vain 5-6 viikon out of officea...
Taloyhtiön liittymä. Sisältyy vuokraan. Nopeuden nosto olisi vitosen kuussa omasta pussista, joten ilmeisesti tuo perusliittymä, joka kuuluu vuokraan / vastikkeeseen on alle vitosen kuussa.