Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisan asiakkaan HELVETTI: Puhelin ja sähköposti täyttyy raivoisista mainosviesteistä ja Elisan lipevät puhelinmyyjätkin soittelevat vähän väliä. Ostarillakin juoksevat kiinni. Kannattaako vaihtaa ja mihin??

Vierailija
01.09.2022 |

Ei, ei ja vielä kerran EI! En tarvitse miljoonatta puhelinliittymää, en vaikka tabletin saisi kaupan pääle. En tarvitse myöskään toista Viihde-laitetta, vaikka sellainen on saatavilla. Enkä myöskään halua muuttaa laajakaistaa, koska nykyinen toimii hyvin. Ei, ei ja ei!!!

En olisi ikinä arvannut, millaisen mainospommituksen kohteeksi Elisan asiakas joutuu. Tämä on suorastaan terrorisointia.

Mikä on kiusaamispolitiikka muilla operaattoreilla, saako niiden asiakas olla rauhassa??

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä hinnalla saatte muuten nettiliittymän elisalta?

Jos lopettaa elisa viihteen, hinta ei tipu, sieltä sanottiin. Todella outoa!

Mun tämänhetkinen mobiililaajakaistahintani on 22,92/kk, mutta nopeus on vain 100M.

Vierailija
22/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan markkinoijat vetivät herneen nenään kun paljastin heidän kusetusyrityksensä. Sitten alkoi tulla tekstaria, meiliä, soittoa putkeen. Lopulta otin yhteyttä Elisan markkinointiin (nuo puh yms myyjät on ulkoistettuja) en muuten saanut loppumaan. Aiemmista yhteydenotoista homma vaan paheni. Vaikutti puhtaalta kostolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin Elisalta soitetaan, Telia  pommittaa viesteillä ja soitteleekin

Vierailija
24/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle soitella Elisalta kuin ehkä 2x vuodessa. Olen ollut jo vuosia asiakas, kaikki liittymät ja härpäkkeet on sieltä. Ei tule edes sähköpostia. Kauppojen edustalla päivystävät feissarit osaan kyllä ignoorata. Ongelmansa kullakin. 

Vierailija
25/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkoasiointi . elisa . fi ja sieltä omista tiedoista kiellät lähestymällä puheluilla, tekstiviesteillä ja sähköpostilla. Aina kun otat uuden palvelun käyttöön, nollaavat ne kiellot ja silloin tulee sanottua soittelijalle aika ikävästi.

Vierailija
26/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä mainosasetuksia voi hallita ihan näppärästi OmaElisassa. Sieltä vaan omien tietojen kohdalta pois kaikki markkinointiluvat. Kai ne soittelee jos olet antanut luvan.

Voi sieltä kliksutella sähköpostien ja viestien lähetykset pois, mutta en löydä kohtaa, josta voisi estää puhelin soittelut.

Vierailija
27/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

elisan asiakas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä mainosasetuksia voi hallita ihan näppärästi OmaElisassa. Sieltä vaan omien tietojen kohdalta pois kaikki markkinointiluvat. Kai ne soittelee jos olet antanut luvan.

Voi sieltä kliksutella sähköpostien ja viestien lähetykset pois, mutta en löydä kohtaa, josta voisi estää puhelin soittelut.

Sanot vaan reippaasti ensi kerralla, kun soittavat, että kiellät puhelimarkkinoinnin heiltä. Mulle ei oo tuonjälkeen soitettu.

Vierailija
28/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa: Hei, Elisan asiakaspalvelusta terve! Meillä olisi nyt tällainen laajakaista tarj-

Minä: Minulla on Telian sopimus 7e/kk 50M 4g. Voitteko tarjota paremman?

Elisa: On meillä muitakin tarjouksia. Mikä puhelinlii-

Minä: Minulla on yli kymmenen vuotta vanha prepaid, joka maksaa 10e/v. En tarvitse parempaa.

Elisa: Meillä olisi nyt Elisa Vii-

Minä: Miksi maksaisin kun lähes kaikilla kanavilla on jo ilmaiset suoratoistopalvelut saatavilla?

Elisa: Asia selvä. Näkemiin!

Minä: Heippa!

Vierailija
29/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tämänhetkinen mobiililaajakaistahintani on 22,92/kk, mutta nopeus on vain 100M.

Kirjaudu OmaanElisaan ja mene omat tilaukset mobiililaajakaistan kohdalle ja valitse päätä sopimus. Sen jälkeen ruudulle tulee anelu haluatko kuitenkin pysyä asiakkaana ja tarjoaa halvempaa hintaa.

Vierailija
30/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen ei ole pakko vastata. Numeron voi estää. Sähköpostiosoitteen voi merkitä roskapostiksi, jolloin mainokset menevät suoraan roskapostikansioon. F2F myyjiin ei kannata ottaa mitään kontaktia. Vaikka huutelisivat, kävelee vain ohi ja jos on pakko olla kohtelias, sanoo ei kiitos siitä vauhdista päin. Ei kannata katsoa päin tai pysähtyä.

Vastauksena kysymykseen: DNA ja Moi eivät ole ainakaan minua häirinneet. DNA:lta on soitettu 5 vuoden sisällä kolmisen kertaa ja joka kerta olen saanut liittymääni alennusta. Tänä kesänä eivät soittaneet, vaikka odotin, vaan nostivat penteleet liittymän hintaa melkein kympillä. Vaihdoin samantien Moihin ja harkitsin nettiliittymänkin siirtämistä muualle ihan vain, koska otin vähän itseeni, etteivät vaivautuneet ottamaan yhteyttä ja tarjoamaan edullisempaa liittymätyyppiä, mutta jouduin jäämään, koska heiltä sen saa edelleen halvimmalla nopeuteen nähden.

Vierailija
31/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on DNA:lta 200M 24,90 e/kk.

Vierailija
32/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa yms. hihaan tarttuville liittymän myyjille kannattaa aina sanoa, että mulla on jo kaikki liittymät ja laitteet heiltä, vaikka ei olisikaan. Jättävät heti rauhaan.

Vierailija
33/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tänään Elisalta tekstiviesti

"Räyh! Syksyn huippuale....." 

Vierailija
34/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa yms. hihaan tarttuville liittymän myyjille kannattaa aina sanoa, että mulla on jo kaikki liittymät ja laitteet heiltä, vaikka ei olisikaan. Jättävät heti rauhaan.

Itse vaan sanon "ei kiitos" ja kävelen ohi katsomatta päinkään.

Vierailija
35/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialla saanut olla ihan rauhassa. Vaihdoin ihan samasta syystä!

Vierailija
36/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tyhmät vastatko niihin puheluihin ollenkaan. Ei nihin ole pakko vastata.

Vierailija
37/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa: Hei, Elisan asiakaspalvelusta terve! Meillä olisi nyt tällainen laajakaista tarj-

Minä: Minulla on Telian sopimus 7e/kk 50M 4g. Voitteko tarjota paremman?

Elisa: On meillä muitakin tarjouksia. Mikä puhelinlii-

Minä: Minulla on yli kymmenen vuotta vanha prepaid, joka maksaa 10e/v. En tarvitse parempaa.

Elisa: Meillä olisi nyt Elisa Vii-

Minä: Miksi maksaisin kun lähes kaikilla kanavilla on jo ilmaiset suoratoistopalvelut saatavilla?

Elisa: Asia selvä. Näkemiin!

Minä: Heippa!

Ja sitten sama uusiksi huomenna.

Elisa soittaa

Minä: puhelin äänettömälle ja antaa soida.

Helppoa kun sen osaa.

Vierailija
38/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo 100M 16,90 e/kk, määräaikainen kaksi vuotta, mutta onko niitä enää muita olemassa?!

Vierailija
39/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointikielto auttaa. Jos on Elisan asiakas, niillä on oikeus markkinoida, mutta sen voi myös kieltää.

Vierailija
40/45 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran sanoin todella pahasti elisan soittelijalle, niin ovat lopettaneet.

Aina samat liirumlaarumit, onko liittymä toiminut, olis tämmöstä ja tämmöstä tähän rahaan. Tablettia kaupan päälle. Soittelivat 3-4 kertaa vuodessa ja jos et vastannut niin alkoi pommitus eri aikoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi