Jokereilla ei asiaa SM-liigaan ensi kaudella liiga löikin oven kiinni
Jäikö rahanahneille Harkimoille luu käteen?
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000009041117.html
Kommentit (32)
millä perusteella olisi pitänyt suraan liigaan edes päästä...sieltä se on aloitettava alasarjoista.
Vierailija kirjoitti:
millä perusteella olisi pitänyt suraan liigaan edes päästä...sieltä se on aloitettava alasarjoista.
No sillä perusteella että Jokerit nuijis divarissa joka joukkueen 10-0 kassalle. Saipa, Jyppi ja Sportti oikein pisteautomaatteja ollut jo monta kautta. Ne pois ja Harkimosta vapaa Jokerit tilalle.
T: Ipan kannattaja
Sinälläänhän asia ei minua kiinnosta, mutta hieman ihmetytti jonkun Liigan pomon lausunto: Divarin kautta urheilullisilla näytöillä Liigaan. Mites sieltä Divarista noustaan Liigaan, kun Liiga on ollut jo vuosia suljettu?
Jokereita ei tulisi kelpuuttaa suoraan Mestikseenkään. Vaan alimmalle mahdolliselle sarjatasolle, joka taitaa olla tätä nykyä IV-divisioona ja sieltä sitten ihan riittävän hyvin pelaamalla ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Sinälläänhän asia ei minua kiinnosta, mutta hieman ihmetytti jonkun Liigan pomon lausunto: Divarin kautta urheilullisilla näytöillä Liigaan. Mites sieltä Divarista noustaan Liigaan, kun Liiga on ollut jo vuosia suljettu?
Ilmeisesti sääntöjä ollaan muuttamassa, koska myös Kiekko-Espoo haluaisi Liigaan. Mahtavatko kilpailuttaa keskenään noita kahta joukkuetta vai pistävätkö molemmat kaudeksi Mestikseen ja katsovat, kumpi näistä on siellä parempi. Jää nähtäväksi, mitään kiirettä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä perusteella että Jokerit nuijis divarissa joka joukkueen 10-0 kassalle. Saipa, Jyppi ja Sportti oikein pisteautomaatteja ollut jo monta kautta. Ne pois ja Harkimosta vapaa Jokerit tilalle.
T: Ipan kannattaja
Ken liigasta Venäjälle poistuu, se Venäjällä pysyköön tai lopettakoon toimintansa kokonaan. Sillä ole mitään merkitystä, mitä jonkun Ipa-fanin kuvitelmissa tapahtuu. Pelillinen taso pitää näyttää käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Suljetun liigan voi myös avata. Ja se pitäisi ehdottomasti tehdäkin. Liigajumbo suoraan Mestikseen ja toiseksi viimeinen karsiin Mestiksen voittajan kanssa. Tätä pari-kolme kautta, kunnes liigan joukkuemäärä on saatu karsittua. Sitten malliksi se, että jumbo suoraan Mestikseen ja Mestiksen ykkönen suoraan liigaan. Liigan toiseksi viimeinen ja Mestis kakkonen sitten karsivat paikasta. Näin saadaan urheilullinen merkitys takaisin jokaiseen peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sääntöjä ollaan muuttamassa, koska myös Kiekko-Espoo haluaisi Liigaan. Mahtavatko kilpailuttaa keskenään noita kahta joukkuetta vai pistävätkö molemmat kaudeksi Mestikseen ja katsovat, kumpi näistä on siellä parempi. Jää nähtäväksi, mitään kiirettä ei ole.
Liigassa on jo nyt ihan liikaa joukkueita. Ei tarvita yhtään lisää. Ennemminkin karsintaa nykyisistäkin. 10-12 joukkuetta olisi hyvä määrä.
Onko niitä noin paljon? Mä en edes tiedä kuin 5-6 joukkuetta. Keitä ne muut on?
Narrit voi pelata jatkossakin Venäjällä; kuka kaipaa Liigaan venäläistä joukkuetta.