Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri eronnut Leonardo DiCaprio biletti 22-vuotiaan ukrainalaismallin kanssa

Vierailija
01.09.2022 |

Olet kahden vuoden päästä jo liian vanha, Instagramissa naureskellaan.

Myös Beregova on innostunut vastamaan kommentteihin. Hän napauttaa, että hän täyttää 25 vuotta kolmen vuoden päästä, ei kahden.

Itseasiassa kolme vuotta jäljellä, joten hyvin menee, malli sivaltaa.

😂😂🤣
https://www.is.fi/viihde/art-2000009040653.html

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla hyvät defenssit päällä: elokuvatähti seurustelee parikymppisten kauniiden naisten kanssa. Syynä tietenkin homous, ei missään nimessä se että miehet haluavat mieluiten kauniin nuoren naisen.

Herätkää naiset joku päivä todellisuuteen.

On herätty jo. Mitä siitä seuraa? Emme halua enää miehiä, koska tiedämme että he haluavat mieluiten kauniin nuoren naisen, ja me emme pysy nuorina kovin kauaa. Parempi siis olla ilman miestä. Itse olen jättämässä poikaystäväni herättyäni tähän todellisuuteen. Toivotaan että muutkin naiset heräisivät. 

Win win

Kyllä, naiset voivat elää ilman miehiä ja keskittyä tärkeämpään, miehet teinistä vaariin voivat kilpailla keskenään niistä muutamasta alle 25-vuotiaasta jotka eivät vielä ole heränneet todellisuuteen :) Mä ainakin kannatan tätä.

Vierailija
82/88 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please, my darling, let me go. For I don't love you anymore. Her lips are sweet while yours are cold. So please, my darling, let me goo!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leon viralliset tyttöystävät Titanicin jälkeen (25v)

Giselle 18-23

Bar 20-25

Blake 23

Eri 23

Tori 21-22

Kelly 25

Kelly 24-25

Nina 24-25

Camilla 20-25

----

Lucas 25-46

Vierailija
84/88 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Ei se , ettäLeo tapailee 20 vuotta nuorempaa supermallia Gigiä, mutta nainen on 27v!

Onko Leon vetovoima kadonnut nuoriin tyttöihin.

Gigi on vanhin Leon tytöistä.

Vierailija
85/88 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas ihmetellään kun kuuluisa Hollywood-näyttelijä miljonääri saa pimppiä, on siinä taas hämmästelyn aihetta kerrakseen.

Vierailija
86/88 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardo ottaa useinkin huvireissuilleen mukaansa (huom vaikka malli kainalossa kuvissa) Lukas Haas nimisen näyttelijän. Kummallista kuinka mies jatkuvasti muka deittailee malleja muttei ole hankkinut vahingossakaan lasta kenenkään kanssa... ja mukana raahaa Losissa tunnettuja homomiehiä. 

Ei sillä että väittäisin Leon olevan kaappihomo mutta... 

Vierailija
87/88 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen pitkään tämä homofobinen ketju on saanut elää.

Sinä olet ainoa homofobinen täällä.

Minä olin Pride-kulkueessakin, eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa todeta, että Leo on homo. Fobia on sillä, jonka mielestä sen myöntäminen ei ole ok.

Taitaa sitten olla maailmanhistorian ensimmäinen homo joka on nussinut satojen mallinaisten kanssa.

Mistä tiedät että on harrastanut seksiä noiden naisten kanssa? 

Vierailija
88/88 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla vielä joku, joka ei tiedä Leon olevan homo?

(Siinä ei ole mitään pahaa. Veljenikin on ja se on aivan ok. Ihmetyttää siksi nuo pitkälle pitkällemenevät salailuyritykset.)

Voisiko Leo olla homofoobikko, vaikka olisi itse homo?

Leolla on uraa jäljellä ainakin 15 vuotta. Länsivaltojen ulkopuolella homoseksuaalisuus on huomattavasti vähemmän sallittua, useassa maassa täysin kiellettyä, ja kaapista ulos tuleminen olisi lähes sama kuin eläköityisi näyttelemisestä kokonaan.   

Esimerkkinä Rupert Everetting jonka manageri sekä homoystävät neuvoivat että kaapista ulos tuleminen tuhoaisi nousevan uran ja niin tapahtuikin. Everett on sittemmin katunut päätöstään. 

Leo saisi kaapista ulos astumisen jälkeen vain pikkurooleja joistain tv sarjoista ja indie leffoista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi