Juuri eronnut Leonardo DiCaprio biletti 22-vuotiaan ukrainalaismallin kanssa
Olet kahden vuoden päästä jo liian vanha, Instagramissa naureskellaan.
Myös Beregova on innostunut vastamaan kommentteihin. Hän napauttaa, että hän täyttää 25 vuotta kolmen vuoden päästä, ei kahden.
Itseasiassa kolme vuotta jäljellä, joten hyvin menee, malli sivaltaa.
Kommentit (88)
Naisilla hyvät defenssit päällä: elokuvatähti seurustelee parikymppisten kauniiden naisten kanssa. Syynä tietenkin homous, ei missään nimessä se että miehet haluavat mieluiten kauniin nuoren naisen.
Herätkää naiset joku päivä todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Leo tukee Ukrainaa omalla tavallaan.
Miettikää. Sodasta Hollywoodiin ja malliksi. Aikamoinen uplifti.
Vai oikeaa miesten unelmaelämää. No, hyvin harva mies näemmä saavuttaa elämässään unelmansa. Onnea Leolle niiden saavuttamisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla vielä joku, joka ei tiedä Leon olevan homo?
(Siinä ei ole mitään pahaa. Veljenikin on ja se on aivan ok. Ihmetyttää siksi nuo pitkälle pitkällemenevät salailuyritykset.)Voisiko Leo olla homofoobikko, vaikka olisi itse homo?
Ei tietenkään. Kyse on siitä, että filmitähden ura loppuisi kaapista ulostuloon. Niin kävi mm. Rupert Everettille. Jos katsotte esim Netflixistä leffan Kuka sanoo tahdon, niin hän on tosi ihana romanttinen pääosanesittäjä Julia Robertsia vastaan. Kaikki ne roolit lopouivat, kun hän kertoi julkisesti olevansa homo. Todella sääli. Miksi hetero voi esittää homoa, mutta homo ei heteroa.
Kyllä nykyisin sitä lasiseinää puretaan pikkuhiljaa, ja homokin voi esittää heteroita. Leon tapauksessa kaapista ulos tulemineen ei vain tule enää kysymykseenkään, koska tuo nolo peittelymallipartatouhu on kestanyt niin pitkään. Lisäksi Leolla on vaakalaudalla uskottavuus ilmastonmuutoksen puolestapuhujana ja sanansaattajana.
Otetaan esimerkiksi Kristen Stewart, jos hän olisi pysynyt kaapissa Twilight-elokuvien jälkeen ja vannonut rakkautta Robert Pattisonille, niin hän saisi samoja liksoja leffoistaan kuin Jennifer Lawrence tai Margot Robbie. Hän vielä menee bi-statuksella, joten rooleja riittää pienistä indieleffa-tuotannoista.
Kristen oli loistava Dianana Spencer-leffassa. Luulisi rooleja riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin tekisin noin, jos pystyisin. Mutta en ole rikas, enkä kuuluisa, enkä oikein minkään näköinen, niin pakko jatkaa saman kanssa kuolemaan asti.
Jokainen nainen heruttaisi hänelle jos vai kelpaisi, tuokin nainen on siis maailman onnellisin jos saa 3 vuotta Leonardoa, valtaosa ei saa ollenkaan.
(ihan turva valehdella, että minä en halua häntä)
Ei se Leokaan kaikkien tyyppiä ole. Mulla on itellä samanlainen babyface, niin ei missään nimessä toista samanalaista babyfacea. Muutenhan meidän yhteiset lapset olisi haudassakin vielä lapsen näköisiä...
Vierailija kirjoitti:
Naisilla hyvät defenssit päällä: elokuvatähti seurustelee parikymppisten kauniiden naisten kanssa. Syynä tietenkin homous, ei missään nimessä se että miehet haluavat mieluiten kauniin nuoren naisen.
On herätty jo. Mitä siitä seuraa? Emme halua enää miehiä, koska tiedämme että he haluavat mieluiten kauniin nuoren naisen, ja me emme pysy nuorina kovin kauaa. Parempi siis olla ilman miestä. Itse olen jättämässä poikaystäväni herättyäni tähän todellisuuteen. Toivotaan että muutkin naiset heräisivät.
Vierailija kirjoitti:
(Siinä ei ole mitään pahaa. Veljenikin on ja se on aivan ok. Ihmetyttää siksi nuo pitkälle pitkällemenevät salailuyritykset.)
Ihmettelen kun mulla ei homotutka piippaa Leon kohdalla. Yleensä on hyvinkin tarkka. Pitäisi päästä samaan huoneeseen, niin voisin sanoa, että onko.
Mutta
naisena kyllä katsoisin ennemmin homon kuin womanizerin elokuvia.
Eikös Leosta ollut aikoinaan juttua, että pelaisikin vähän eri tiimille.
Nuo suhteet tuntuvat kovin sovituilta kuitenkin. 🤷
Kauhea yllätys & kohta joku yllättyy siitä Leon pitkäaikaisesta kaverista joka yhä vain pyörii mukana
Vierailija kirjoitti:
Vai oikeaa miesten unelmaelämää. No, hyvin harva mies näemmä saavuttaa elämässään unelmansa. Onnea Leolle niiden saavuttamisesta!
Jos näin olisi, niin miksi se ottaa aurinkoa jahdillaan aina niiden pikkuruisten miesten kanssa, eikä näiden upeiden nuorten kaunottarien kanssa (kuten heteromies tekisi)???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Siinä ei ole mitään pahaa. Veljenikin on ja se on aivan ok. Ihmetyttää siksi nuo pitkälle pitkällemenevät salailuyritykset.)Ihmettelen kun mulla ei homotutka piippaa Leon kohdalla. Yleensä on hyvinkin tarkka. Pitäisi päästä samaan huoneeseen, niin voisin sanoa, että onko.
Mutta
Ei se ole niin yksinkertaista. Vaikka kuinka tietää jonkun tähden olevan homo, niin jokin lumous siitä monilta naiskatsojilta haihtuu, jos hän kertoo sen myös täysin avoimesti julki. tjeu Sillanpää, George Michael, Ricky Martin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On herätty jo. Mitä siitä seuraa? Emme halua enää miehiä, koska tiedämme että he haluavat mieluiten kauniin nuoren naisen, ja me emme pysy nuorina kovin kauaa. Parempi siis olla ilman miestä. Itse olen jättämässä poikaystäväni herättyäni tähän todellisuuteen. Toivotaan että muutkin naiset heräisivät.
Sama. Sitä vain jaksan ihmetellä, miksi miehet oikein toivomalla toivovat meidän tajuavan etteivät he ole kiinnostuneet meissä muusta kuin nuoresta iästä ja ulkonäöstä. Kuka nainen haluaa olla sellaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin olisi, niin miksi se ottaa aurinkoa jahdillaan aina niiden pikkuruisten miesten kanssa, eikä näiden upeiden nuorten kaunottarien kanssa (kuten heteromies tekisi)???
Tai miksi heteromies ylipäätään ottaa aurinkoa? Eikö sen rusketuksen saisi miehekkäämmilläkin tavoilla? Sukeltamalla, surffaamalla, rakentamalla paidatta, ajamalla moottoripyörää ilman paitaa, pihatöissä koneiden kimpussa, purjehtimalla shortseissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Siinä ei ole mitään pahaa. Veljenikin on ja se on aivan ok. Ihmetyttää siksi nuo pitkälle pitkällemenevät salailuyritykset.)Ihmettelen kun mulla ei homotutka piippaa Leon kohdalla. Yleensä on hyvinkin tarkka. Pitäisi päästä samaan huoneeseen, niin voisin sanoa, että onko.
Mutta
Ei se ole niin yksinkertaista. Vaikka kuinka tietää jonkun tähden olevan homo, niin jokin lumous siitä monilta naiskatsojilta haihtuu, jos hän kertoo sen myös täysin avoimesti julki. tjeu Sillanpää, George Michael, Ricky Martin...
Kyllä mä kuuntelen George Michaelin musiikkia edelleen, vaikka tiedän että se on homo. Tai oli. Hyvä laulaja kun on. Noita muita en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai miksi heteromies ylipäätään ottaa aurinkoa? Eikö sen rusketuksen saisi miehekkäämmilläkin tavoilla? Sukeltamalla, surffaamalla, rakentamalla paidatta, ajamalla moottoripyörää ilman paitaa, pihatöissä koneiden kimpussa, purjehtimalla shortseissa jne.
Tai kuten Brad Pitt Once Uponissa: korjaamalla tv-antennia katolla paidatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta
Kyllä mä kuuntelen George Michaelin musiikkia edelleen, vaikka tiedän että se on homo. Tai oli. Hyvä laulaja kun on. Noita muita en.
Tietenkin, tekihän hän erinomaista musiikkia paljon. Mutta samanlaista tyttöjen unelmaa hänestä ei olisi tullut jos olisi ollut avoimesti miehen kanssa Wham-vuosinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Win win
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta
Entä jos se homo harrastaa myös paljon irtosuhteita/lyhytaikaisia pinnallisia suhteita? Onko se jotenkin hyväksyttävämpää kuin olla ns. "womanizer"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta
Entä jos se homo harrastaa myös paljon irtosuhteita/lyhytaikaisia pinnallisia suhteita? Onko se jotenkin hyväksyttävämpää kuin olla ns. "womanizer"?
Juuri tässä se näkyy. Homot on suurelle naisyleisölle ok kunhan ei liian tarkkaan kerrota elämästään. Ja kunhan ovat "homoja" eivätkä tavallisia hyviä miehiä jotka eivät naisia päin katsokaan vaikka naiset kuinka haluaisivat juuri heitä.
Leo tukee Ukrainaa omalla tavallaan.