Piereskeletkö miehesi kuullen?
Ex:n kuullen kyllä, tämän uuden en, vielä ainakaan
Kommentit (11)
olemme olleet yhdessä 6 vuotta, mutta siitä huolimatta että tunnen hänet läpikotaisin, en todellakaan haluaisi hänen alentuvan sellaiselle tasolle - on toisen kunnoittamista, että viitsii vähän nähdä vaivaa ja tsempata (ja esim. menee vessaan piereskelemään sen sijaan että röhnöttää sohvalla ja nostaa vähän toista kankkua)
Ei tartte pingottaa toisen seurassa vaiks toista kunnioittaakin! Kunnioitusta voi ilmaista muillakin tavoilla kun menemällä vessaan pieremään.
niin vaikka sitten hyviä, sivistyneitä käytöstapoja!
ei kotona tarvitse kulkea ykkösissä pikkurilli pystyssä, mutta itse kyllä arvostan tiettyä perussivistystä vaikka vain perheen kesken oltaisiinkin!
Arvostelemme toistemme pierujen hajuja ja nauramme.
Mies kyllä piereskelee minun kuulteni,,,
Mikään ei voisi olla epäeroottisempaa, yäk! Peppuseksin ystävät varmaan harrastavat piereskelyä puolison kuullen.
Kyllä me piereskellään ihan vapaasti toistemme läsnäollessa, eikä sitä kumpikaan enää oikein edes mitenkään noteeraa.
joiden seurassa on " voinut" käyttäytyä eri tavalla.
Kuitenkaan ei maailmaa kaataisi, vaikka pieraisisinkin.
Mutta mä olenkin tiukkapipo. Ärsyttää sellaiset kyläpaikatkin, joissa on suurin piirtein mikrofoonit ja kaiuttimet sitten olohuoneessa - eli siis vessaäänet kaikuu pitkin huushollia.
ummetuslääkkeestä johtuen karseita ilmavaivoja! Eikä ole tosiaankaan mitään pikkupaukkuja, vaan järkyttäviä lietteen lemuisia törinöitä! edellistä rysäystä mies just kuvaili sumutorveksi..... alkuun suutuin jos hän kuittaili hajuista, koska en tosiaan pysty näitä kaasumääriä pidättämään, mut nyt koko asia jo huvittaa. Joskin ikkunoita meillä on pidettävä kokoajan auki ja on tosi noloa jos joku sattuu yllättäen kylään meidän navettaan!
ystäviä, joten halpaa huvia riittää päivittäin :-D