Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos irtisanoisit itsesi, niin miten tekisit sen?

Irtisonaatti
31.08.2022 |

Jos vaikkapa voittaisit lotosta kunnon miljoonapotin ja päättäisit juhlan kunniaksi irtisanoa itsesi, millä sanoin sen tekisit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaas semmoinen homma, että tämä ukko/akka ottaa lopputilin. Niin että morjeens.

Vierailija
2/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin pomolle ja sanoisin irtisanoutuvani. Hän tietysti kysyisi, että mihin aion mennä töihin. Vastaisin, etten töihin vaan maailmanympärimatkalle. Hän varmaan kysyisi, että miten ihmeessä, johon vastaisin, että lottovoiton turvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voittanut miljoonaa, mutta soitin pomolle ja sanoin, että irtisanoudun, koska nyt on aikomus elää toisenlaista elämää mitä tuo työ tarjosi. Hänelle oli kyllä helppo soittaa asiallinen puhelu. Oli loistava esimies. 

Vierailija
4/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisin jättää vain menemättä töihin enkä ilmoittelisi mitään.

Vierailija
5/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimeksi tein näin, kerroin esimiehelleni ja jätin kirjallisen irtisanoutumisilmoituksen myös.

Olen irtisanoitunut kahdesti.

Ensin, kun vaihdoin työpaikkaa ja toisen kerran, kun aloin yrittäjäksi.

Jos nyt lopettaisin tämän yritystoimintani, pitäisi irtisanoa yhteistyö irti liikekumppanin kanssa.

Pitäisin jäähyväispuheen tilaisuudessa, joita pidämme pari kertaa vuodessa.

Vierailija
6/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kuukauden uudessa työpaikassa ja ekalla viikolla tajusin etten ole siellä pitkään, olen siitä lähtien etsinyt uutta työtä. Sanoisin pomolle että kiitos tästä kokemuksesta, mutta tämä työpaikka ei vastaa minun arvojani. 👋

Vierailija
7/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kävisin ihan huvikseen töissä, vaikka voittaisin lotossa,

Vierailija
8/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin että henkilökohtaisista syistä olen päättänyt lopettaa ja toivottaisin hyvää jatkoa.

Vierailija
9/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten aina ennenkin olen irtisanotunut eli lähetän HR:lle sähköpostin missä lukee että irtisanoudun ja mistä päivästä lähtien.

Vierailija
10/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin koko työyhteisölle niin ylistävän ja ylevän puheen, että viimeistään seuraavana päivänä tajuaisivat sen weetuiluksi.

Ja laittaisin sitten toiselta puolen maailmaa aina sopivin väliajoin postikortteja. Sellaisia itsestäni otettuja, yli-maireita ja narsistista poseerauksia.

Toki kävisin aina paikkakunnalla ollessani pullakahvien merkeissä kaipaamassa vanhaan työpaikkaan nimenomaan näiden ihanien ihmisten takia.

Vierailija
11/11 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voittanut lotossa muutta otin loparit edellisestä fimasta. Jäin kesälomalle ja sitten laitoin vain säpön, että irtisanoudun ja en enää loman jälkeen palaa. Ja juu, en selitellyt mitään. Kehityskeskustelussa olin jo aiemmin ilmaissut kaiken paskan pomolleni mitkä mätti. Mm. työntekijöiden räikeän eriarvoisramisen ja kaiken muun kivan mistä liittokin olisi saattanut kiinnostua. Sain hankalan ihmisen maineen 🤣