Hauskin asia, mitä olet todennut (miehellesi) unenpöpperössä?
Tällainen ketju oli aikanaan tällä palstalla. NAuroin katketakseni tuolloin, päästääkö samaan :)
Tästä on aikaa jokunen tovi. Olin käynyt nukkumaan, ja mieheni tulee antamaan iltapusuja. Minä totean (unen ja valveen rajamailla) " Mikä paskakuski sinäkin luulet olevas?"
Kuulemma vähän ihmetteli..
Kommentit (9)
että joo, kato me rakennetaan siltaa tähän..siinä vaiheessa olin vähän äimänä ja tiedustelin et mistä höpäjää..siihen tuumasi että JOO JOO! REISKA TULEE MUKAAN!! minä poistuin kikattaen takavasemmalle :D
varsinkin kun ei ole mies ikänä ollut missään tekemisissä rakennushommien kanssa eikä liiemmin tunne ketään reiskaa..
Yritin kivenkovaan pysyä hereillä ja katsoa jotakin (miehen mielestä ihan mahtavaa, joka munkin olis siis nähtävä sen erinomaisuuden takia) leffaa vaikka väsytti ihan tolkuttomasti, ei olis millään jaksanut kiinnostaa mutta en kehdannut sanoa että nukuttaa.
Mies oli sitten viritellyt jotakin henkevää keskustelua elokuvan tapahtumista, johon olin erityisen kiukkuisesti todennut -" Mutta lämmittäväthän nuo liikennevalot!"
Havahduin itsekin siihen että puhuin, Juu, ei menny läpi että olsin silmä kovana seurannut leffaa...
mieheni oli valveilla ja minä unessa. olin kuulemma luottamuksellisesti kääntynyt hänen puoleensa (käsi suun edessä, kuin " salaa muilta" ) ja sanonut osoittaen muualle " peitto heiluu ja käsi käy!" . sitten olin revennyt hirmuiseen hihitykseen ja kääntänyt kylkeä. ja mies tietenkin repesi nauruun myös :D
terkut tutuille, jos mut tunnistetaan tästä \o
pyysin miestäni hakemaan sen xx:n viereen. Eli töistä yhden asiakkaan, vammaisen ihmisen. Huomasin mokani kyllä heti kun nimi tuli suustani.
Oltiin (nyt jo entisen) miehen kanssa tulossa autolla jostain ja olin nukahtanut matkalla. Kun mies yritti varovasti herätellä muradin: " Ei puutu sultakaan kuin kruunu päästä.." Ja vaivuin takaisin uneen.
Että älä juo minun viinojani!??? Hän oli siihen sanonut että en juo hihhih....en tosiaan osaa yhtään sanoa mistä tommonen lohkasu on tullut
Oli siinä miehellä ihmettelemistä. Yleensähän niitä kiskotaan alaspäin =)