Minkä ikäisenä kuolette?
Kommentit (20)
Olen miettinyt, vuosia kolme ja puoli tiuta on hyvä ikä kuolla.
Nuorena kun paljon ryyppäsin niin ajattelin että ennen viittäkymppiä. Nyt oon yli, en ryyppää enkä muutakaan. Kai tässä vielä muutama vuosi vanha jaksaa.
Ajatus lähestyvästä sodasta tekee sen, että tuo voi tapahtua hyvinkin lyhyellä varoitusajalla.
158 vuotiaana kun ei enää kiinnosta. Teknologian kehityksen ansiosta rikkaille mahdollistetaan kuolemattomuus, kehon regenerointi & nuorentaminen lähivuosina.
Sukurasitteen mukaan olisin kuollut noin 55-vuotiaana. Nyt olen 65, joten reilusti on tullut lisäaikaa.
Veikkaan että max 65v. Olen nyt 55v ja monisairas.
Uskon kohtalaisen vahvasti, että olen yksi heistä, jotka näkevät vuoden 2026.
Uskoisin kuolevan noin 55-60 vuoden iässä alkoholisairauteen. Tällein lapseni pärjää jo omillaan. Vielä on siis elinaikaan noin 10 vuotta.
Minulla on myös henkivakuutus, josta lapsi saa potin rahaa, jos kuolen alle 63-vuotiaana.
43 vuotiaana melkein menin junan alle eli yliajalla päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin kuolevan noin 55-60 vuoden iässä alkoholisairauteen. Tällein lapseni pärjää jo omillaan. Vielä on siis elinaikaan noin 10 vuotta.
Minulla on myös henkivakuutus, josta lapsi saa potin rahaa, jos kuolen alle 63-vuotiaana.
Maailman turhin ja typerin kuolinsyy.
Sukuni on pitkäikäistä, mutta minä elän 83 -vuotiaaksi. Kuolen infarktiin äkillisesti.
muisti rupee varmaan pätkimään 70vuotiaana ja kuolen 80v. hyvä jos loppu tulisi 70v, ei se viimeinen 10v kovin kummosta tule olemaan.
Varmaan 83-85 v. Kun muutkin suvussa ovat tuolloin kuolleet.
Halusin elää yli 80-vuotiaaksi mutta luovutin elämän suhteen jo näin kolmekymppisenä, tuskin enää kauaa täällä pyörin.
Alle 60v.