Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parempi raskas ystävä vai yksinäisyys?

Vierailija
31.08.2022 |

On alkanut tulee ystävältä niin rajuja ja synkkiä viestejä, etten enää oikein jaksaisi puida hänen ongelmiaan. Uhkaa mm. hävittää lemmikkieläimensä itse. Lähettää usein linkkejä kaikenmaailman ufojuttuihin ja avaruusääniin. Olen yrittänyt ehdottaa mielenterveyspoliklinikalla käyntiä, mutta hän ei ota kuuleviin korviinsa. Lähettää minulle jatkuvasti synkkiä viestejä, tietäen, että minulla itselläni on nukkumisongelmia. Hän on kuitenkin ollut minulle oikeastaan ainoa ystävä, jota olen tavannut säännöllisesti. Korona-aikaan emme tavanneet niin usein ja ystävällä on sen aikana alkanut niin sanotusti vintti pimenemään. Mitenhän kannattaisi edetä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei ole ystäviä ei ole = yksinäisyys

Tuolla on tavaton määrä esim vapaaehtoistoimintaa johon voi aikaansa käyttää raskaan ystävän sijaan.

Vierailija
2/2 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kulkee raja, jossa yksinäisyys on parempi, mutta vaikea sitä tarkkaa kohtaa on ulkopuolelta toiselle mennä sanomaan.

Mielestäni sinun kannattaisi edetä niin, että yrität etsiä myös muuta seuraa, jotta et ole tuosta yhdestä ystävästä niin riippuvainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä