Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stadilaiset! Mihin kannattaa nuoren ja " trendikkään" 29-v:n Helsingin keskustassa mennä iltaa viettämään?

Vierailija
27.10.2006 |

Olen siis itsekin Helsinkiläinen, mutta täysin kärryiltä pudonnut. Siihen aikaan kun itse kävin paljon ulkona, käytiin aina alkuillasta Sodassa juomassa pohjia ja sitten mentiin Kermaan tanssimaan. Nämä molemmat nyt ovat sitten aikoja sitten kuolleet ja kuopatut...

Viime vuosina olen käynyt tosi vähän bilettämässä (kaksi lasta peräperää) ja aina jos olen käynyt on ollut joku tietty tilaisuus ja mesta mihin on sen tähden menty. Tai sitten olen käynyt vaan parilla siiderillä Kallion kuppilpossa, missäpäin kaikki " mennään-bisselle-kaverini" asuvat...

Eli ehdotuksia kehiin, pliis! Huomenna olisi tarkoitus pitää piiitkästä aikaa kunnon tyttöjenilta ilman mitään sen kummempaa syytä tai suunnitelmaa. alkuillan saunat ja yhteismeikit ja kaikki. Mies on lasten kanssa muualla, joten krapulapäiväkin on luvallinen. Missä nykyään juodaan ja pidetään hauskaa? Missä minun ikäiseni nuorekkaat kolmekymppiset käyvät? (Ja ei pliis mitään Onnela-tyyppistä...)

AUTTAKAA JOOKOS!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii toinen 29-v. joka ei ikinä pitkään aikaan ole käynyt missään...

Vierailija
2/2 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä pukuun ja kravaattiin sonnustautuneita alle kolmekymppisiä presso-lehden tilaajia ja niiden naisystäviä pienten käsilaukkujensa ja avokkaidensa kera...

Hakisin ehkä hieman rennompaa meininkiä, mutta ei mitään ale-pub tyyppistä letkutusta (siis jotain kravaattejen ja ruotsinlaiva-tyyppisen lääväilyn väliltä)...

Minkäslaista porukkaa tuolla Studio 52:ssa käy? Entä mikä on tämä uusi mesta, josta oli Nyt-liitteessäkin juttua (joku Kings-klubben)? Kiitos hirmusti ehdotuksista ja lisää infoa kiitos!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla