Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks toi ihan bb jennin pelinappula toi hanne?

Vierailija
27.10.2006 |

Äänestää miraa inhokikseen aivan varmaan siitä syystä et näytänpä mallia muille miten pitäis tehdä =(( Ikääkuin kotona mittaria katsovat ja hannea ja jebaa diggailevat äänestäis sit myös miikalla miraa. Manipulointia sanon minä.

Tosi asia on se et kun jeba lähtee joutuu hanne tekeen kovan duunin et pääsee porukkaan hengailemaan koska vaikka on kaveria ollutkin on hän selkeesti seissy siellä jeban riveissä.

Olis kiva kuulla mikä siinä jennissä on niin hyvää et joku haluaa hänen jäävän??? Te jotka tykkäätte ootte vissiin samoilla linjoilla jeban kaa et jossei jostaan tykkää niin ei oo pakko ja voi vaikka ilmeillä sen selän takana tai ainakin ilmeillä siitä kaverille. Et se ois niinku normi käytöstä tollaselta liki kolmekybäseltä " aikuiselta" ko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olis kiva kuulla mikä siinä jennissä on niin hyvää et joku haluaa hänen jäävän??? Te jotka tykkäätte ootte vissiin samoilla linjoilla jeban kaa et jossei jostaan tykkää niin ei oo pakko ja voi vaikka ilmeillä sen selän takana tai ainakin ilmeillä siitä kaverille. Et se ois niinku normi käytöstä tollaselta liki kolmekybäseltä " aikuiselta" ko?

Vierailija
2/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa et pitäisin tollasta lärvin vääntämistä normaalina. Työyhteisössäni on ihmisiä joiden kanssa ei yksinkertaisesti soi samat laulut, mut pystyn kyllä pitämään itseni ihmisenä ja tulemaan toimeen näidenkin ihmisten kanssa ilman et pitäs naamaa vääntää tai arvostella toista.

VÄITÄN et ihmisten kanssa kyllä tulee toimeen. Se on halusta kiinni sanon minä!

En nyt tiedä oliks hirveen fiksua se kohtaus sorellankaan kanssa. Mieti jos oot itse menossa tollaseen paikkaan jossa kaikki on jo tuttuja keskenään ni etkö haluais tutustua ja olla ystävällinen niille? Oisko soren parempi ollut olla hiljaa ja nurkassa vaan? Ja ok jos jenni ajatteli noin niin pitikö se räyskästä päin näköä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanoa et pitäisin tollasta lärvin vääntämistä normaalina.

En nyt tiedä oliks hirveen fiksua se kohtaus sorellankaan kanssa. Mieti jos oot itse menossa tollaseen paikkaan jossa kaikki on jo tuttuja keskenään ni etkö haluais tutustua ja olla ystävällinen niille? Oisko soren parempi ollut olla hiljaa ja nurkassa vaan? Ja ok jos jenni ajatteli noin niin pitikö se räyskästä päin näköä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän