Kauanko olette pitäneet lapsiporttia rappusten edessä?
Kommentit (8)
Lapsia on tullut siihen tahtiin, ettei ole tarvinnut missään vaiheessa poiskaan ottaa. Tarpeeksi isot lapset osaavat avata ja sulkea portin itse. Portti ei ole mikään sellainen asia, jossa pitäisi alkaa pätemään kuinka aikaisin sen ottaa pois. Kotitalouden kuolemaan johtaneista onnettomuuksista eniten tapahtuu portaissa.
eteisen peilin kautta bongasin portin... Ettei mulla pätemisen tarvetta ainakaan.
-ap
Vierailija:
Lapsia on tullut siihen tahtiin, ettei ole tarvinnut missään vaiheessa poiskaan ottaa. Tarpeeksi isot lapset osaavat avata ja sulkea portin itse. Portti ei ole mikään sellainen asia, jossa pitäisi alkaa pätemään kuinka aikaisin sen ottaa pois. Kotitalouden kuolemaan johtaneista onnettomuuksista eniten tapahtuu portaissa.
vanhempi 3v osaa kulkea kyllä portaissa, mutta silläkin meno joskus vähän villiä. Luulen, että portit on meillä vielä vuoden??
lapsi pian 5v. Porrasaukko on sellaisessa kohdassa, että aikuinenkin saattaisi sinne luiskahtaa, joten pidämme porttia varmasti vielä pitkään. Ylöspäin menevissä portaissa ei porttia ole ollut.
Meillä kohta 1-vuotias tyttö, joka nyt alkoi nousta portaita. Pitäis laittaa alas portti. Yläkerrassa oli jo kun ostettiin talo.
Vierailija:
Meillä kohta 1-vuotias tyttö, joka nyt alkoi nousta portaita. Pitäis laittaa alas portti. Yläkerrassa oli jo kun ostettiin talo.
joita ei oikeastaan ollenkaan huomaa, kun ovat kiinni. Niitä mäntyisiä törrömalleja inhoan, mutta nämä ovat kätevät!
Kolme lasta löytyy, jokainen on opetettu kulkemaan portaat pienestä pitäen. Kukaan ei ole satuttanut itseään rappusissa.