Milloim tulee miesten voimaantumiset?
Suurin osa on prismassa ostoskärryihin nojaavia lapatossuja
Kommentit (13)
Vuosituhansia ovat voimaantuneet ja ne haluaa olla kärryjä työntäviä lapatossuja.
Heillä ei ole aikaa tuollaiseen keinotekoisuuteen, kun pitää valmistautua idästä tulevaan kriisiin.
Vierailija kirjoitti:
Herää 5.00. Lähde juoksemaan alastomana metsään. Kutsu kavereita alaston juoksuun.
Siinä kyllä voimaantuisi!
Ihan mukava olis chillata vaihteeksi ja antaa naisten hoitaa kaikki tärkeä.
Ei jaksa voimaantua kun en oo mikään Arnold swartzeneger.
T. lapatossu
Mies. kirjoitti:
Miksi ja miten minun miehenä pitäisi voimaantua? Tuskin tässä tarkoitetaan, että esittelen tynnyrivatsaani speedoissa netissä.
No sitähän sillä tarkoitetaan.
Älä häpeä tynnyriäsi tai karvaisia pakaroitasi vaan anna kaiken loistaa! Olet komea juuri sellaisena kuin olet ja se on sinun hommasi tunkea sitä komeutta kaikkien naamalle, halusi ne sitä tai ei.
Vatkaavat ruudulle, täällä ei kohta ole miehiä ollenkaan kun tumputtajilla ei ota edes eteen enää
Vierailija kirjoitti:
Mies. kirjoitti:
Miksi ja miten minun miehenä pitäisi voimaantua? Tuskin tässä tarkoitetaan, että esittelen tynnyrivatsaani speedoissa netissä.
No sitähän sillä tarkoitetaan.
Älä häpeä tynnyriäsi tai karvaisia pakaroitasi vaan anna kaiken loistaa! Olet komea juuri sellaisena kuin olet ja se on sinun hommasi tunkea sitä komeutta kaikkien naamalle, halusi ne sitä tai ei.
Se on just näin. Kun olet sinut itsesi kanssa (eli voimaantunut), et peittele tynnyriä, häpeä pientä penistä tai vanhaa autoasi, vaan reippaasti ja ylpeänä esittelet niitä. Sivusuhteet ja maksulliset naiset parisuhteesi aikana ovat ok, koska puolisosi on samalla tavalla avoin ja tukee sinua.
Mies. kirjoitti:
Sinun pitää jättää speedot pois...
Eikö tätä tapahdu vähän väliä, kun joku testosteronissaan ja humalatilassa ottaa paidan pois? Sitten ollaan niin miesten miestä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Miehet voimaantuivat jo vuosituhansia sitten, kun heistä tuli patriarkaatti ja naisten ja muunsukupuolisten sortaminen alkoi. Yhtään lisää miesten voimaantumista ei kaivata.
Eikö tämä levy ollut 1920-luvulta?
Herää 5.00. Lähde juoksemaan alastomana metsään. Kutsu kavereita alaston juoksuun.