Kuinka monta sokeri- tai paperitoukkaa joudut litistämään viikossa?
Kommentit (13)
No ei ole tuollaisia asunnossa näkynyt
0.
Mitä jos opettelisit perushygieniat ja siivoukset asuntoon?
En ainuttakaan. Minulla on tapana siivota ja pitää siistinä asuntoni.
Kotona niitä ei ole, mutta töissä muusaan niitä kengän alle monta päivässä. Ei jää kuin märkä läntti lattiaan. Lätkin töissä myös kärpäsiä hengiltä, itsetekemälläni pahvisella kärpäslätkällä. Läts läts!
Edellinen asunto oli suht uusi, ja siellä oli näitä paperitoukkia - paljon. Olen siisti ihminen, siivouksella ei ollut näille mitään tehtävissä. Kulkevat asunnosta toiseen vaivatta samassa taloyhtiössä.
Onneksi ei ole muuton jälkeen näkynyt.
No kun se ei todellakaan ole omasta siivouksesta aina kiinni kerrostalossa. Kun Jos niitä on yhdessä asunnossa niin niitä on sitten muissakin. Olipa kyseessä mikä tahansa viemäreissä viihtyvä toukka. Jos naapuri siivoaa kämppänsä hetkellisesti esimerkiki tunkemalla kloriittia viemäriinsä niin ne menee naapurin puolelle putkistoa ja tulee sitten sieltä ulos. Kerralla pitäisi koko talo myrkyttää että auttaa ja joissain tapauksissa pariin otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
0.
Mitä jos opettelisit perushygieniat ja siivoukset asuntoon?
Tosiasia on, että toukkia voi tulla minkälaiseen asuntoon vain. Ne leviävät mm. putkistojen kautta, eivät katso siisteystasoa. Itse sain paperitoukkia ulkomaisten verkko-ostosten pahvilaatikossa. Marketeista saa sokeritoukka-ansoja ( pahvilevyjä sokeriliimapinnalla), niillä sain häviämään.
0