Aiotko äänestää vaaleissa?
Miten on, aiotko äänestää vai jättää äänestämättä?
Kommentit (24)
Vain kerran olen jättänyt äänestämättä, kun puhutaan kuntavaaleista / eduskuntavaaleista / eurovaaleista / presidentinvaaleista. Se kerta oli silloin, kun Tarja Halonen oli ensimmäistä kertaa ehdolla, jätin toisella kierroksella äänestämättä. Kukas silloin olikaan se toisen kierroksen vastaehdokas , en muista, mutta en osannut valita kahdesta pahasta sitä vähemmän pahaa...
Voihan sitä äänestää mutta ei sillä mitään merkitystä ole. Jos äänestämällä voisi vaikuttaa niin sehän olisi kielletty jo ajat sitten.
Aion alkaa persujen äänestäjäksi, kiitos Sanna Marinin, ja myös siksi, että Riikka Purralla on huomattavasti parempi osaaminen, kun olen ottanut nyt selvää. Sillä oli ennen tapana "räksyttää", nyt on kehittynyt pois siitä ja muutenkin kypsempi, joten hyvältä vaikuttaa! Lisäksi ovat alkaneet potkia pellolle pahimmille räyhille, viimeisimpänä Kattelus-Kilpeläinen. Haluavat selvästi parantaa puoluetta, korkeasti koulutettu älymystösiipi persujen sisällä vaan kasvaa.
Lisäksi vaikutelma on, että alkavat ajaa poikien ja miesten asioita, joista olen ollut huolissani jo vuosia. Olen terveydenhuollon kork.koulutettu työntekijä itse ja sieltä huolikin, ja lisäksi itselläni on teini-ikäinen poika.
Tattis vaan Marinille, että en tule enää koskaan äänestämään SDP:tä. Siitä on tullut imagopuolue, joka tekee identiteettipolitiikkaa.
Äänestän, koska yritän vielä pitää kiinni siitä pienen pienestä uskosta, että sillä olisi edes miniminimaalisesti jotain pientä väliä.
En.