Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan melatoniinista painajaisia?

Vierailija
30.08.2022 |

Olen yrittänyt käyttää melatoniinia alkuyön unettomuuden hoitoon. Ja siihen se kyllä toimii, väsähdän aikaisemmin ja nukahdan aikaisemmin. Mutta aamuyöstä alkaen näen kamalia painajaisia, joihin herään. Joka yö, kun olen ottanut melatoniinia. Muulloin en. Mikä juttu tämä oikein on?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan. Se on ärsyttävää, kun sitä aina ensimmäiseksi suositellaan, mutta en todellakaan halua enää ottaa sitä.

Vierailija
2/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin kun aloin sitä käyttämään, tai sitten sellaisia tosi eläviä toden tuntuisia unia. Enää ei vaikuta tuolla tavoin.

Vierailija
4/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee painajaisia jos otan yli 4mg. Kannattaa kokeilla pienempää annosta.

Vierailija
5/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee painajaisia jos otan yli 4mg. Kannattaa kokeilla pienempää annosta.

Olen ottanut vain niitä tavallisista kaupasta saatavia, taitaa olla 1,9 mg eli ei vahvoja. Ap

Vierailija
6/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här, lisäksi mulle tulee semmoista kuvottavaa pahoinvointia noin tunnin ajaksi heräämisen jälkeen.

Vierailija
7/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vihje. Minä olen kokeillut melamiinia ja ihmetellyt painajaisia. En olisi hoksannutkaan!

Vierailija
8/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen lääke on tavallaan synteettinen valmiste, siellä voi olla riski painajaisiin kuten alkoholissakin - jossain vaiheessa tai jatkuvassa käytössä. Ei ole luomuyrtti kuten tee. 

Vierailija
9/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain ja paniikkihäiriöitä myös, mutta älä välitä, kohta tänne tulee joku kertomaan, että ei siitä voi saada näitä, kun oma keho tuottaa täsmälleen samaa ainetta. Ollaan vain hulluja vissiin. Toisaalta paniikit ja painajaiset loppui kun lopetin melatoniinin käytön.

Vierailija
10/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näin kun aloin sitä käyttämään, tai sitten sellaisia tosi eläviä toden tuntuisia unia. Enää ei vaikuta tuolla tavoin.

Olen kaksi viikkoa ottanut ja joka yö herännyt kamaliin painajaisiin. En enää uskalla jatkaa, kun olen jo alkanut pelkäämään nukkumista tuon takia. Kuinka kauan sinä käytit ennen kuin ne loppui?

Ap

Vierailija
11/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostin enemmän hyviä vähäisiä unia ja lemppasin melatoniinit.

Vierailija
12/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sekoittanut LSD- ja melatoniinipurkit

Vierailija
13/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vihje. Minä olen kokeillut melamiinia ja ihmetellyt painajaisia. En olisi hoksannutkaan!

Toivottavasti oli kirjoitusvirhe, melamiini ei nimittäin taida olla kovin terveellistä syötynä. Ap

Vierailija
14/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pitää paikkaansa.

Vierailija
15/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty minäkään syömään melatoniinia univaikeuksiin, sama juttu kuin ap:llä, aivan kauheita painajaisia. Yritin sitkeästi jatkaa, mutta oli pakko lopettaa. Painajaisten lisäksi aloin heräillä useamman kerran aamuyöstä, joko näihin painajaisiin tai sitten ihan muuten vaan.

Ja ne painajaiset oli kyllä todella järkyttäviä.

Vierailija
16/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samma här, lisäksi mulle tulee semmoista kuvottavaa pahoinvointia noin tunnin ajaksi heräämisen jälkeen.

Mulla oli tuo, lopetin käytön siihen.

Vierailija
17/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei aiheuta painajaisia. Ostan 1,9 mg vahvuista apteekista. Kerran ostin saman vahvuista jostain marketista, mutta ne eivät jostain syystä toimineet mulla lainkaan. Vaikka luulisi, että ihan samaa tavaraa ovat.

Painajaisia olen saanut jostain flunssalääkkeestä aikoinaan. Kai ne lääkkeet vaikuttavat ihmisiin eri tavoin.

Vierailija
18/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kans ne melatoniinit toimineet. Seuraavana päivänä aina olo oli kuin krapulassa, hirvee aivosumu kaupan päälle.

Vierailija
19/19 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läkäri sanoi että se voi aiheuttaa painajaisia, koska keho alkaa nukkumaan hyvin ja pääsee unen vaiheeseen, jossa unia näkee. Painajaiset voi liittyä siihen miksi on vaikea nukahtaakin, esim stressi, trauma, elämäntilanne ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan