Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On muuten ällökarmiva kokemus, kun olet kääriytynyt peiton sisään ja huomaat, että mökissä lentää lepakko!!!!

Vierailija
30.08.2022 |

Onneks oli mieskin paikalla. Itse osallistuin vetämällä täkin visusti pään yli

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mökin ullakolla lepakoita. Niitä alkoi olla liikaa, niin piti häätää pois ja tiivistää ullakko niin, etteivät enää tule. Syksyllä taskulampulla sisältä näyttämällä löytyi ne kohdat jotka piti tiivistää.

Lepakkaja ei vanhingoitettu häädössä. Pitää tietää milloin se  tehdään ja miten laillisesti.

Myöhemmin huomattiin niiden muuttaneen vanhaan halkopinoon liiterin takana.

Vierailija
22/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oli miehesi kutsunu lepakon makkariin. Semmosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman ja mulla oli vielä valkoinen peitto. Melkonen homma saada se lepakko ohjattua vahingoittumatta pihalle.

Meillä ei lentänyt ovesta ulos. Pari kertaa yritti, mutta ei osannur hahmottaa oviaukkoa tarkasti

Sitten jäi lentelemään sisälle ja asettui ylösalaisin kattohirteen. Ei reagoinu sanomalehdellä ohjailuun.

Mies pudotti sen varovasti isoon oluttuoppiin (!ja vei ulos. Ei mikään helppo ceissi ollu.

Ap

Vierailija
24/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin oli. Oli se kyllä inhottavaa kun se suhahteli matalassa tilassa seinästä toiseen.

Ei kai se ole sen kummempi kuin sisällä lentelevä lintu. Tuskin hyökkää tarkoituksella ihmisen kimppuun.

Vierailija
25/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä voi olla rabiesta tms.

Ei suomalaisilla eläimillä rabiesta ole. Mutta esim. Ukrainassa on sekä koti- että villieläimillä.

Vierailija
26/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on kyllä aivan toivoton laji. Joka kerta se pääsee yllättämään kuinka toivoton.

Mikä sua vaivaa?

Luulen, että häntä vaivaa syvällinen ymmärrys.

Vierailija
27/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman ja mulla oli vielä valkoinen peitto. Melkonen homma saada se lepakko ohjattua vahingoittumatta pihalle.

Meillä ei lentänyt ovesta ulos. Pari kertaa yritti, mutta ei osannur hahmottaa oviaukkoa tarkasti

Sitten jäi lentelemään sisälle ja asettui ylösalaisin kattohirteen. Ei reagoinu sanomalehdellä ohjailuun.

Mies pudotti sen varovasti isoon oluttuoppiin (!ja vei ulos. Ei mikään helppo ceissi ollu.

Ap

Kiva kun ette tappaneet kuitenkaan. 🦇

Vierailija
28/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin oli. Oli se kyllä inhottavaa kun se suhahteli matalassa tilassa seinästä toiseen.

Ei kai se ole sen kummempi kuin sisällä lentelevä lintu. Tuskin hyökkää tarkoituksella ihmisen kimppuun.

Ei sekään erityisen mukavaa ole jos niin luulit.

Vierailija
29/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Me nukutaan mökillä parvella ja siellä on ikkunoissa hyttysverkot. Jouduttiin ohjaamaan lepakko alakertaan ja sieltä ovesta ulos. Meni siinä touhussa muutama tunti.

Vierailija
30/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökillä oli yhtenä halloweenina kuollut lepakko. Inhotti mutta kipattiin kankaalle kummittelemaan.

Vierailija
31/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekohan kuulleet vanhan tarinan siitä miten lepakko syntyi.

Jumala loi pääskysen ja se oli niin kaunis, että pirukin ihastui siihen. Piru sitten kateellisena halusi luoda myös jotain niin kaunista. Mutta siitä hänen luomuksestaan syntyin  lepakko.

Jumala sanoi, että tuo luomuksesi on niin ruma, että se saa lentää lentää vain pimeässä.

Vierailija
32/32 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään erityisen mukavaa ole jos niin luulit.

En luullut, vaan meille on pari kertaa päässyt sisään lintu ja muutama hiirikin. Lähinnä käy sääliksi hätääntyneitä eläimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi