Jyväskylän oma pulinaketju
Tämä ketju pyhitettäköön täysin Jyväskylän pulinaketjuksi. Joten mitä tuumaat, onko mää/sää oikea puhemuoto, kuinka saataisiin keskusta jälleen viihtyisäksi ja mistä saa parhaat taksarit? Aihe vapaa, vauvapalstan tyyliin.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä pitää keskustella juuri Jyväskylästä? Menkää vaikka Suomi24:n Jyväskylä ketjuun.
Kipitäpä itse muualle, jos aihe ei kiinnosta. Vai pitääkö sinut laittaa takaisin eppuluokalle opettelemaan yksinkertaisia perusasioita?
Joko olette jyväskyläläiset käyneet katsomassa Nykäsen muistomerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Näkyy ikkunasta ja v*tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
"Jyväskylän oma pulinaketju"
Kukaan ei kuitenkaan keskustele täällä.
Minä keskustelisin, mutta kukaan ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy ikkunasta ja v*tuttaa.
Milloin patsas saa spraymaalipinnan? En tykkää töhrimisestä. Joka paikkaan pitää spreiata.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä aasuneena ja perheen perustaneena en suosittele kenellekään kuin ehkä opiskelijoille muutamaksi vuodeksi. Opiskelijakaupunkina siis varmaan ok, mutta eihän tämä muille anna oikein mitään. Työpaikkoja ei ole. Kahvilat menevät kiinni liian aikaisin, ei ole mitään hauskoja tapahtumia, muutama ravintola sinnittelee, kaupungin keskusta on kuollut ja täynnä narkkeja ym. Harjulla ei ole mitään erikoista. Hippos... kuka sinne menee ja miksi, edes Matti Nykäsen muistomerkin vuoksi. Satamaan tuli s-ryhmän omistama Viilu - ei kiitos. Hutunki on "ihana" seitkytluvun kulahtanut liikuntapaikka. Lapsille ei ole tapahtumia, muutama liikuntaseura on ja niihin on siksi ihan kauheasti tunkua.
Hyvin minulla on täällä töitä riittänyt jo yli 20-vuotta. Ja paljon on tullut rekryttyä muitakin. En tiedä mistä olet saanut päähäsi ettei olisi töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jykylä on semmonen, mitä suomi ei todellakaan kaipaa. Kädenlämpöinen, persoonaton, mitäänsanomaton.
Onneksi Jykylä on olemassa vain sinun mielessäsi. Terveisin paikasta nimeltä Jyväskylä.
Tätä olen ihmetellyt, että miksi juntit / mukamas hauskat käyttävät sanoja jyskälä, jypinkylä, jykylä jne. Jykylä ehkä jotenkin menee, onhan se lyhyempi, mutta nuo muut.
Kyllä, yliopiston ulkopuolella käsittämätön junttila koko "kaupunki". Ja helsinkiä vihataan...
Nykäskyläläiset eivät ole itse noita keksineet, vaan ukojunttilalaiset. Etupäässä hesalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen tulossa käymään Jyväskylässä noin kuukauden päästä. Mihin yökerhoon kannattaa mennä?
Onko uudella paikkakunnalla tärkeintä vain yökerho?
Vierailija kirjoitti:
Kauppakadun yläpää on sekava, Vaasankadulta Gummeruksen kadulle. Ihme istutuslaatikoita, kulmikkaita rumiluksia täynnä. Tällä pätkällä ei liikkuminen ole helppoa millään välineellä saati kävellen.
Eikös nuo ole ns. diversity barriers? Tarkoituksena estää/hidastaa rauhan uskonnon rekkalähetyksiä
Moneen asti Raatikellari on auki?
Keski-Suomi pauhaa Jyp on rautaa.
Hesalaiset o iha peilareita kaikki.
Oletteko menossa Keskimaan ilotulitukseen Sokkarille?
"Jyväskylän oma pulinaketju"
Kukaan ei kuitenkaan keskustele täällä.