Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri lähentelee

Vierailija
30.08.2022 |

Miespuolinen kaveri lähentelee sillein kaveriuden varjolla. Olen naimisissa ja kaverikin tietää sen ihan täysin. Mulla on kaverit harvassa ja tämän miespuolisen kaverin kanssa meillä on yhteinen harrastusjuttu, missä käydään. Niin on ruvennut silittelemään poskea ja nuuhkimaan hiuksia ja silittelee ja mitä kaikkea. Kuulin, kun mutisi viimeksi, kun nähtiin, että "huono tuuri... ". Ymmärrän, että kaveria halaillaan ja näin, mutta mulla on petetty olo ja tuntuu, että ehkä onkin viettänyt mun kanssa aikaa kaveriuden varjolla. Pitää ottaa asia puheeksi, ja kiva, sinne meni yksi kaveri taas. Juuri valitin tälle kaverillekin exästäni, jonka kanssa myös olin luvannut olla kaveri, ja tämä exäkin rupesi lähentelemään kesken kaiken, kun nähtiin. Niin sanoin siitä, että kehtasikin, kun olen naimisissa.

Mulla on pieni lapsikin ja naimisissa tosiaan, niin se mahdollisuus, että jättäisin parisuhteeni, on pyöreä nolla. Eikä mulla ole ketään naispuolista kaveria, kenen kanssa viettää aikaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon takia sinä olet jättämässä kaverin? Ei sitten kovin tärkeä kaveri sinulle.

Vierailija
2/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä parempi että keskityt siihen vauvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan helkutin sekavaa puhetta..

kasva aikuiseksi!

Vierailija
4/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vittua sille, okei?

Vierailija
5/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, sika!

Vierailija
6/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat sikoja.

Vierailija
7/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo posken silittämiset on sinulta pois? Kaveri on varmaan vähän ihastunut sinuun. Jos pidät kaveria tärkeänä niin suo hänelle hellyyttäsi. Hänellä ei ehkä sitä ole saatavilla.

Vierailija
8/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei sinulla ole kavereita.

Vierailija
9/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo posken silittämiset on sinulta pois? Kaveri on varmaan vähän ihastunut sinuun. Jos pidät kaveria tärkeänä niin suo hänelle hellyyttäsi. Hänellä ei ehkä sitä ole saatavilla.

Et voi olla tosissasi. Kyllä tasan tarkkaan on ap:lla oikeus koskemattomuuteen eikä tarvitse tuollaiseen alistua jos hän ei sitä kerran halua. Ei todellakaan mennä silittelemään varatun ihmisen poskia tms. vaikka kuinka olisi tähän ihastunut ja kaipaisi läheisyyttä. Ei ole sen varatun ihmisen velvollisuus hoitaa toisen läheisyyden kaipuuta.

En mä ainakaan pitäisi jos mua alkaisi joku mies kosketella ja silitellä. Sen saa tehdä vain mun oma aviomies.

Vierailija
10/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset harrastele miehesi kanssa vaan jonkun muun? haloo? kyllä ilmainen toosa kelpaa kelle vaan

Vierailija
11/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kaverit silittää ja halata. 

Vierailija
12/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi. Kyllä tasan tarkkaan on ap:lla oikeus koskemattomuuteen eikä tarvitse tuollaiseen alistua jos hän ei sitä kerran halua. Ei todellakaan mennä silittelemään varatun ihmisen poskia tms. vaikka kuinka olisi tähän ihastunut ja kaipaisi läheisyyttä. Ei ole sen varatun ihmisen velvollisuus hoitaa toisen läheisyyden kaipuuta.

En mä ainakaan pitäisi jos mua alkaisi joku mies kosketella ja silitellä. Sen saa tehdä vain mun oma aviomies.

Kaveria on tapana auttaa. Ja tuollainen asia joka ei ole itseltä pois ja olisi helposti toteutettavissa, niin miksi sitä ei tekisi kaverin hyväksi? No, vastaan itselleni. Koska ap ei ole empaattinen ihminen ja pitää miestä kaverinaan vain paremman puutteessa, ei siksi että oikeasti pitäisi toisen kaveruudesta.

Vierailija
13/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitit exästäsi ja kuinka hän lähentelee kaveritapaamisissa? Saiko tämä kaveri siitä idean lähennellä? 

Vierailija
14/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon takia sinä olet jättämässä kaverin? Ei sitten kovin tärkeä kaveri sinulle.

Kaveria ei lähennellä.

Vierailija
15/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitit exästäsi ja kuinka hän lähentelee kaveritapaamisissa? Saiko tämä kaveri siitä idean lähennellä? 

No valitin siksi, koska mulle se oli iso asia ja halusin keskustella siitä asiasta toisen ihmisen kanssa. Koska kaverit jakavat asioita toistensa kanssa. Ainakin naisten kesken puitaisiin monet Ihmissuhdeasiat. Joten en tiedä, mikä psykopaattisadisti saisi toisen ahdingosta sen idean, että rupeaa itsekin ahdistelemaan.

Vierailija
16/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No valitin siksi, koska mulle se oli iso asia ja halusin keskustella siitä asiasta toisen ihmisen kanssa. Koska kaverit jakavat asioita toistensa kanssa. Ainakin naisten kesken puitaisiin monet Ihmissuhdeasiat. Joten en tiedä, mikä psykopaattisadisti saisi toisen ahdingosta sen idean, että rupeaa itsekin ahdistelemaan.

Kaadat vaan paskaa ihmisten niskaan ja valitat niistä vielä netissä. Varmaan hirveä menetys kaverillesi.

Vierailija
17/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudut nyt kaverin koskettamiseen kovin negatiivisesti. Ehkä tuo aiempi huono kokemus on tehnyt sinusta hysteerisen kaikkea koskettamista kohtaan? Tunnistatko sellaisen itsessäsi? Voisit hakea itsellesi keskusteluapua, tarvitset todennäköisesti terapiaa.

Vierailija
18/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo paitsi että alkaa tulla likainen olo sellaisesta sopimattomasta ja ei-halutusta koskettelusta. Plus että mulla on sellainen periaate, että sellaista ei pidä tehdä, mitä ei haluaisi että oma puoliso tekisi ja mistä tulisi ongelmia, jos puoliso sen näkisi.

Vierailija
19/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi kaverille hieman raottaa pilden luukkua? Ei se siitä kulu!

Vierailija
20/33 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii puhua kasvokkain lähennelleen kanssa, laita viesti että tuli liian lähelle ja sitten estä jotenkin. En usko että sitä tyyppiä kiinnostaa puheet, jos ei sääntöjä noudattanut, ehkä jatkaa samaa kaavaa naisia iskien.