Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ihaninta syksyssä?

Vierailija
30.08.2022 |

Kynttilät, villasukat ja torkkupeitto. Toivottavasti tulee pian pakkasta, niin saa maata sohvalla peiton alla. Ihanan tunnelmallista!

T. Persunainen

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona on viileä ja raikas ilma. Oikein tuntee, miten on helpompi hengittää kun kesällä.

Iltaisin pimenee aikaisin. On ihanan tunnelmallista, kun voi sytytellä kynttilöitä ja polttaa tunnelmavaloja.

Syksyllä voi hengähtää luvan kanssa, käpertyä sohvaan ja katsella leffoja.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Raikas ilma ja parempi hengittää. Ja voi yöt nukkua paremmin.

Vierailija
22/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaupungin valoja pimenevässä illassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy - Kun sirkus saapuu Helsinkiin ,mutta minä katselen vain sen telttoja ja kuuntelen musiikkia!

Vierailija
24/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruska aurinkoisina päivinä. Pimeät, lämpimät ja tuulettomat illat, kun kivitalot ja asfaltti hohkavat vielä kesän lämpöä. Eli harvoin on mitään kivaa syksyssä!

Näin on. Olisikin jo kevät - linnut laulaa, ensimmäiset krookukset kukkii, luonto herää.

Kesä on tietysti parasta aikaa, ulkonakin tarkenee päivin öin ja kesän mittaan tulee liikuttua todella paljon luonnossa.

Vierailija
25/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruska, pimenevät illat eli ns. siniset hetket, tähtitaivas ja revontulet.

Vierailija
26/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää ruohon leikkuuta, eikä vielä pitkään aikaan lumitöitä.

Vierailija
27/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että voi mennä paksun peiton alle nukkumaan ilman hikoamista 😍

Vierailija
28/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutamo ja usva.

Vierailija
29/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät päivät ja auringonpaiste. Tyyni sää. Pilvetön taivas.

Vierailija
30/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä syksystä. Tulee pimeää, märkää ja tylsiä pihahommia mitä on pakko tehdä siellä pimeässä ja märässä. Vuorotyöläisenä lähdet töihin yön säkkipimeään. Jos jotain hyvää on pakko keksiä niin tumma tähtitaivas.

Vierailija
31/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateen ropina on ihanan rauhoittavaa.

Keväisin sataa enemmän kuin syksyisin.

Vierailija
32/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa liikkuminen. Ei enää tukahdu helteeseen.

Vierailija
33/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtien bongaaminen kirkkaina öinä

Vierailija
34/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimihetket puolison kanssa pihasaunan ulkopenkillä.

Vierailija
35/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh no en oikein keksi mitään hyvää. Inhoon pimeyttä, sadetta, pitkäkoipi hämähäkkejä... Mun kesän parveke elämä on ohi, pyöräilyt ohi, ei tuolla pimeässä uskalla työvuoron jälkeen. Picnikit rannalla ohi.

Kynttilää olen ruokapöydällä polttanut muutenkin, äitienpäivä, juhannus, pojan synttärit yms. Inhoon kun pitää pukeutua kunnolla...mä jään miettimään sitä hyvää asiaa syksyssä....

Vierailija
36/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ja kostea ilma sekä kuiva asfaltti.

Vierailija
37/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä liikkuminen. Ennen vanhaan marjastettiin enemmän, voisin ehkä lähteä pitkästä aikaa puolukkaan. Varrellinen poimuri oltava, kyykkiä en viitsi. Selfiekeppi myös mukaan 🤗

Vierailija
38/40 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ulkoa ja on kyllä ihana tuntea pitkästä aikaa kylmä 5

Vierailija
39/40 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä on ihanaa vaihtaa oveen  iso syksyinen kranssi, etuterassille laitan koristekurpitsat ja ostan oransseja ulkokrysanteemeja. Lyhdyssä voi jo polttaa kynttilää viikonloppuisin tai jos vieraita on tulossa.

Sisällä laitan kauniit maanläheiset ja syksyiset asetelmat olohuoneen pöydälle ja takan päälle. Ruudullinen, paksu huopa sohvalle ja kynttilät palamaan. Syksyinen kimppu maljakkoon. Omenapiirakka uuniin ja pumpkin spice -makusiirappia kahvin joukkoon.

Hallmark Channellilta katson kaikki Fall in Love -syysleffat. Tai Youtubesta, jos Freedomea ei olisi.

Saatanpa keittää kattilassa potpourrin appelsiiniviipaleista ja kanelitangoistakin jo.

Oranssia vaahteranlehtiaikaa koristeluissa kestää minulla syys- ja lokakuu. Marraskuussa vaihdan kanervat ja havut piharuukkuihin ja lyhtyihin öljykynttilät. 

Vietän aika amerikkalaista syksyä näköjään. Mutta minä tykkään ja perhe tykkää.

Vierailija
40/40 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pukeutua! Oikeasti tällä viikolla käytän housuja ekaa kertaa koko kesänä, kun oli niin kuuma että aina piti olla mekossa/hameessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän