Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä on auttanu laihutuksessa? Mää en vaan pysty.

Vierailija
30.08.2022 |

Yli kymmenen kiloo ylipainoo. Vähän aikaa jaksan laihuttaa, noin kolme kiloo. Sitte taas lihon sen kolme kiloo. En oo varsinaisesti masentunu, mutta ruoka piristää mua aina. Se on mun kaveri. Se ei petä. Rakastan juustoleipiä, nutellaa, nachovuokaa, pitsaa, salmiakkia...

Mikä ajatus, harrastus tai juttu on teitä auttanu? Kiitos jos joku jaksaa vastata. Haluun siis laihtua pääasiassa siks etten haluu kakkostyypin diabetestä, ja osittain ulkonäön takia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/8 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapamuutos on se avainsana. Laihdutuskuurit ei toimi ikinä.

Vierailija
4/8 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivi. Olen laiska, lenkillä käynti ei vaan nappaa. 

Mutta kun on on nähnyt ja omassakin kropassa tuntenut, miten paljon vaivalloisempaa elämä on ylipainon kanssa, niin sain motiivin. Edelleenkään en juokse lenkillä, enkä salille lähde, mutta lisäsin liikuntaa, kauppareissut pidemmän kaavan mukaan vähintään, jos en kävelylle jaksa lähteä. Tanssiminen, jumppa. Ja syömisistä, pehmeällä laskulla, ensin vähennetään turhaa hiilaria ja sokeria, lisätään proteiinia. Pysyviä tuloksia tulee hitaasti, yksikin repsahdus ja paino nousee, mutta se on väliaikaista. Hitaasti, mutta varmasti. Vaikka edes kilon vuodessa saat nykästyä alas, niin kymmenessä vuodessa se on kymmenen kiloa. Ja tämä ilman dieettiä, vain pienillä elämäntapamuutoksilla.

Vierailija
5/8 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaisit aiheesta vanhoja juttuja. Tai menisit terveysasema terveyden hoitajalle saisit tukea nevoa. Pysyvän laihtumiseen on matkaa. Laita hakuun sairaalan ruoka ajat ja ruoka. Näet mitä syövät ja ydin kellon mukaan. Välissä et lapaa suhusi yhtään mittän.100% Tarkasti noudatat kellotettu aika.Helpot ruat tehdä itse tai ostaa valmina. Lue mitä syövät kello 8. lounas kello 12. välipala mitä kello 14. Päivälinen mitä kello noin 17. Ilta pala mitä kello 19. Laihdut et näe nälkää minkään päivänä 30 kg.ohjelmalla Ikuinen laihdutelija laihtu.Kesti vain 3 vuotta. Sama ohjelma ohje 40 kg.laihtui nainen.Kesti 5 vuotta.Paino ei tullut takas koksa yhä noudatavat kellon mukaan syömistä.Hyöty liikunta vuosa ja askelten keräämistä joka päivä yht.10 000. Muista kaiessa missä joumassa on kivenäisainetta kieletty. Koska kasvatta vatsalaukkua ja sinne mahtuu enemmän ruokaa!Naisia lihottaa Viininkittaaminen, kun tulevat menopaussi ikään ja sen jälkeen vaihdevuosiin.

Vierailija
6/8 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäkk! ....juustoleipiä, nutellaa, nachovuokaa, pitsaa, salmiakkia....

Juustoleipä rasvaa 100grammassa on 67prosenttia, yli puolet!

nutella                                                            69prosenttia rasvaa

syöt pelkkää rasvaa! Missä vitamiinit, hivenaineet! Kaikki harmaata mössöä paitsi salmiakki!

Vierailija
7/8 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo nutella kauppaan. Syö herkkuja vaan kerran viikossa. Itse lihoin 1 kg kun söin juustonaksuja. En taida enää ostaa niitä.

Vierailija
8/8 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire auttaa, ei ehdi syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi