Miten voisi saada rahaa käyttämättömist vaatteista? Ei ole aikaa viedä normi kirpputorille. Kokemuksia muista myyntitavoista?
Kommentit (15)
Niin tuo on vaihtoehto mutta omalla kokemuksella mennyt suht huonosti kaupaksi. Yhdet shortsitmyin 3 e hintaan.
Mietin onko jollain kokemusta esim näistä apeista kuten tise tms? Tai sitten semmoisista kirppiksist jonne voit lähettää tavaran myyntiin ja he ottaa osan siitä myynnistä sitten mutta ei tarvi itse nähdä työtä.
Ap
https://vahankaytetty.fi/aloita-myyminen?gclid=CjwKCAjw6raYBhB7EiwABge5…
Tuonne voi toimittaa. Firma hoitaa myynnin ja tilittää rahat sinulle.
Kaappitranssukupuolisena mielelläni ostaisin saman koon naisen vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
https://vahankaytetty.fi/aloita-myyminen?gclid=CjwKCAjw6raYBhB7EiwABge5…
Tuonne voi toimittaa. Firma hoitaa myynnin ja tilittää rahat sinulle.
Onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä?
Vierailija kirjoitti:
Kaappitranssukupuolisena mielelläni ostaisin saman koon naisen vaatteita.
Senkun ostat naisten vaatteita, jos siltä tuntuu. Ei häpeiltävää.
Miksi pitäisi myydä, Lahjoita köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi myydä, Lahjoita köyhille.
Köyhän täytyy myydä. Olen siis itsekin köyhä.
Ap
Ap sanoi, ettei ole aikaa viedä kirpparin myyntipöydälle vaatteita. Sehän on paljon vaivattomampaa
kuin alkaa myydä netissä vaate kerrallaan. Valokuvaamista, soittelua, ostajien päivystämistä ym.
Vaatteiden hintalappujen kiinnitys kirpparipöytää varten ja myyntipaikalle vieminen in isoin työ.
Sen jälkeen pari piipahdusta pöytää siivomassa ja ehkä lisätuotteita viemässä. Siinä se.
Vähänkäytetty toimii, kuvaaminen on työläähköä mut sen voi tehdä av-palstailuajalla. Lastenvaatteita olen myynyt ja itselle joskus ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkäytetty toimii, kuvaaminen on työläähköä mut sen voi tehdä av-palstailuajalla. Lastenvaatteita olen myynyt ja itselle joskus ostanut.
Saitko paljonko myynnistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko paljonko myynnistä?
Aika halvalla laitoin että sain menemään kaupaksi. Ulkovaatteet yksittäin mutta housut ja paidat 2-3 kpl samaan settiin.
Laitat Tori.fi tai huuto.net sivuille myyntiin. Hyvät, selkeät kuvat ja tarkat tiedot niin eiköhän mene kaupaksi, ellei ole aivan lumppuja. Ota kuvat päivänvalossa, että niistä saa hyvin selvää. Ei liian korkeita hintoja. Onko helppo noutaa vai asutko maalla kaukana muista ja pitäisi postittaa?
Torissa niitä on monilla myynnissä. En tiedä parempaakaan tapaa jos ei perinteinen kirpputori oo vaihtoehto. Siellä netissä vaan pitää viilata hinnat kohdilleen, eikä olettaa että heti menee kaupauksi. Onhan se vähän työlästä laittaa vaate kerrallaan myyntiin ja kuvata, mutta voi niistä tehdä vaatepakettejakin.