Miten ootte saaneet vauvan viihtymaan sitterissa? Meilla ei kumpikaan muksuista oo siita tykannyt, ovat just sen ajan kun istut ihan siina edessa ja viihdytat.
Kommentit (8)
Mikä heiluu kun vauva heiluu. Uusi sitteri mikä hankittiin, on jääny ihan käyttämättä...
istua oikeassa syöttötuolissa. Ei kaikki vauvat viihdy. Ja jos vauva jossain itsekseen viihtyy, niin parempi paikkahan lattia on motoriikan kannalta, joten aika turha laite!
mutta ei viihdy. Lattialta kyllä katselee tekemisiäni tarkasti! Nyt sitteri syöttötuolina.
Kun ei kaikki vauvat vaan viihdy...pari kuukautta ja sitten helpottaa.
Jokainen vauva on luonteeltaan erilainen. Sun vauvat on sellaisia, että ne kaipaa kovasti seuraa eivätkä viihdy itsekseen. Tuo ominaisuus on syntymälahja, joten älä turhaan yritä muuttaa vauvojasi toisenlaisiksi. Et tule siinä onnistumaan.
esikoinen ei viihtynyt pätkääkään sitterissä ilman viihdytystä, tosin ei tykännyt olla missään ilman seuraa. Kuopus on tyytyväinen sitterissä, sängyssä, vaunuissa, lattialla...
Eli meillä uskoisin olevan luonteesta kiinni.
muuta onhan mahdollista, ettei lapsesi olisi siinäkään viihtynyt. Esikoisella ja tokalla oli vanha sitterimalli, semmoinen heppoinen. Kolmannella ja neljännelläkin oli uudempi käytössä vaan se vanha piti kaivva molemmille varastosta. Vanha keinuu tasaisemmin, eikä ole niin topattu tms.
Jos ei viihdy, niin ei viihdy.