Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olit, kun prinsessa Diana kuoli?

Vierailija
30.08.2022 |

Itse olin 11.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18

olin todella järkyttynyt sillä ihailin häntä kovasti. Olen aikuisena surullisena lukenut miten traaginen elämä hänellä oli''

Järkytystäni ehkä kuvastaa se, miten eräs minun tuolloin jo aikuinen tuttava yhä muistaa miten sai tiedon Dianan kuolemasta, kun menin siitä hänelle kertomaan.  tuokin kuvastaa aikaa, että hän ei lukenut sitä somesta. 

Vierailija
22/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18

olin todella järkyttynyt sillä ihailin häntä kovasti. Olen aikuisena surullisena lukenut miten traaginen elämä hänellä oli''

Järkytystäni ehkä kuvastaa se, miten eräs minun tuolloin jo aikuinen tuttava yhä muistaa miten sai tiedon Dianan kuolemasta, kun menin siitä hänelle kertomaan.  tuokin kuvastaa aikaa, että hän ei lukenut sitä somesta. 

Olisikin yllättävää, jos ihminen olisi somessa ennen kuin some oli edes keksitty.

Vierailija
24/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

51

Vierailija
25/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

51

Vierailija
26/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä liikkuu kyllä paljon vanhempaa porukkaa kuin olen komuvitellut. Minä olin 7v. Muistan kuulleeni uutisen ja menin kysymään siskoltani, että kuka on Diana?

Vierailija
27/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21-vuotias. Aivan käsittämätöntä, että tuosta(kin) on jo 25 vuotta ja itse olen jo 10 vuotta vanhempi mitä Diana kuollessaan. 

Mihin tämä aika oikein katoaa?

Tuossa oli välissä "vain" 4 vuotta WTC:n iskuihin vuonna 2001 ja niistä 3 vuotta aasian tsunamiin. Toiseen suuntaan oli 3 vuotta Estonian uppoamiseen ja silti tuntuu, että aikanaan kaikkien noiden tapahtumien välissä oli ainakin se vuosikymmen ennen uutta, isoa suru-uutista. 

Ja nyt tuntuu kuin noista kaikista olisi vain hetki ja tuntuu tosi oudolta ajatella, että kaikki tuo tapahtui "vain" noin 10 vuoden aikana ja todellisuudessa Estoniasta on pian jo 30 vuotta.

Aika ja ajan kuluminen on jotenkin outoa.

Vierailija
28/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin vasta kolme vuotta myöhemmin.

Vierailija
29/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

44.

Aamulla luin tekstitelkkarista, ennenkuin varsinaiset tv-ohjelmat alkoivat.

Vierailija
30/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18

Olisikin yllättävää, jos ihminen olisi somessa ennen kuin some oli edes keksitty.

Hyvin bongattu:D  En tajunnut ettei kaikki ymmärrä ettei tuolloin ollut tämän mallista some kuin nykyään.  Liian itsestäänselvyys omalle 80-luvun ikäpolvelleni .

Vierailija
31/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v.  Muistan kun äitini itki sohvalla katsoessaan hautajaisia.  Jotenkin näen Dianassa ja äidissäni oli paljon samankaltaisuutta. Diana oli myös aikalailla saman ikäinen kuin äitini.

Vierailija
32/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.

M

Vierailija
33/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanikäinen.

Vierailija
34/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 21-vuotias. Aivan käsittämätöntä, että tuosta(kin) on jo 25 vuotta ja itse olen jo 10 vuotta vanhempi mitä Diana kuollessaan. 

Mihin tämä aika oikein katoaa?

Tuossa oli välissä "vain" 4 vuotta WTC:n iskuihin vuonna 2001 ja niistä 3 vuotta aasian tsunamiin. Toiseen suuntaan oli 3 vuotta Estonian uppoamiseen ja silti tuntuu, että aikanaan kaikkien noiden tapahtumien välissä oli ainakin se vuosikymmen ennen uutta, isoa suru-uutista. 

Ja nyt tuntuu kuin noista kaikista olisi vain hetki ja tuntuu tosi oudolta ajatella, että kaikki tuo tapahtui "vain" noin 10 vuoden aikana ja todellisuudessa Estoniasta on pian jo 30 vuotta.

Aika ja ajan kuluminen on jotenkin outoa.

Niinpä, ihan hujauksessa mennyt 25 vuotta, ihsn kuin ois kuollut edellisvuonna.

Ja kummallista että olen 2 kertaa vanhempi kuin silloin, oon 50.

Huhhuh.

Vierailija
35/38 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotias ja piti googlettaa Dianan kuolinvuosi.

Muistan, kun olin kaupassa töissä silloin. Nuoremmat ja vanhemmat kollegat porukalla sitä hälysivät ja jokunen kyynnelkin vierähti. Mä olin ainoa, jota ei silloinkaan kiinnostanut. Diana on aina ollut ylihypetetty tapaus.

Vierailija
36/38 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12.

Vierailija
37/38 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25

Samoin, olin vielä lentoemäntä tuolloin ja olin menossa töihin kun kuulin.

Vierailija
38/38 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. Meillä oli juuri ollut nykyisen mieheni kanssa ekan kerran seksiä sinä yönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän