En olis uskonut, että meille käy näin! (lastenhoidosta)
Maksimissaan kolme kertaa vuodessa mummi katsoo lasten perään kun meillä vanhemmilla on yhteistä menoa. Lauantaista sunnuntaihin oltaisiin tarvittu hoitajaa ja mummi jo lupautui hoitamaan. Eilen sitten perui!! Pulassa ollaan ja kyllä sapettaa!
Kommentit (4)
en ymmärrä kun sovittu asia perutaan ilman kunnon syytä. Pahempi tietysti olisi jos peruminen olisi tapahtunut vaikka lauantai aamuna. ap
Viime viikonloppuna olivat luvanneet katsoa mun veljen lasten perään, mutta päivää aikaisemmin mun isä keksikin että "hei me halutaankin lähteä markkinoille"! No isä sitten kyseli että enkö mä voi ottaa lapsukaisia hoitoon että hän ja äiti pääsevät lähtemään. Joo niinpäs teinkin, hyvää hyvyyttäni ja koska tiedän miten p**kamaista on jäädä ilman hoitajaa viime tingassa. Hoidimme sitten mieheni kanssa omat kolme lastamme ja veljeni kaksi lasta. Ihan hyvin meni.
Sitä mitä EN voinut ymmärtää on miksi eivät vanhempani esim. voineet ottaa veljeni lapsia mukaan sinne markkinoille? Lapset ovat kuitenkin jo 8- ja 11-vuotiaita. Olisi ollut kiva kokemus heillekin ja olisivat saaneet olla isovanhempien kanssa. Harvoin kuitenkin näkevät.
Mutta vanhempani ovat tosi outoja tyyppejä. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä selvemmin sen valitettavasti näen:((((.
t. kohtalotoveri joka ei koskaan saisi omia lapsiaan vanhemmille yhtä aikaa hoitoon. Kesällä lupasivat ottaa yhden yökylään, vaan eivätpä sitäkään saaneet aikaiseksi. Olkoot sitten!!!!
Anoppi ja appiukko ottavat lapset yökylään kerran vuodessa, yleensä ollaan pyydetty hääpäiväksi. Toissa vuonna peruivat edellisenä iltana - ja tosiaan ilman mitään "oikeaa" syytä. Olivat vaan saanet viime tingassa kutsun pelaamaan golfia ja illalliselle jonkun tuttavapariskunnan luokse.
Ei ehditty saada MLL:stä hoitajaa. Kyllä siinä itku pääsi harmituksesta, kun olin suunnitellut vaatteet, varannut pöydän pitkän harkinnan jälkeen valitsemastamme ravintolasta jne.
Viime vuonna meillä oli hoitaja MLL.stä, kuten tulee tänäkin vuonna.
Pahoittelut. Ehtisittekö vielä löytää jokun toisen hoitamaan?
jos kuitenkin saatte lapset noin kolme kertaa vuodessa yökylään! Ei sellainen ole kaikille itsestään selvää!
Meillä on kaksi lasta pitkällä ikäerolla, eli meillä on ollut perheessä pikkulapsi nyt 10 vuoden ajan, eikä olla kertaakaan saatu molempia lapsia yökylään tänä aikana. Yleensä raappuutan nuorinta mukana joka paikassa gynekologista lähtien, isompi nyt pärjää jo vähän itsekseenkin ja pääsee yökyläänkin kun on jo iso ja omatoiminen.