Kaveri jätti yksin vaikean asian kanssa
Yritin puhua hänen kanssaan isäni sairaudesta, joka johtaa kuolemaan.
Asia on todella vaikea minulle ja itken lähes päivittäin tämän takia. Isä on ollut minulle niin läheinen.
Tänään soitin ystävälleni ja sanoin että olisi lohduttavaa puhua isäni sairaudesta kanssasi. Kerroin myös että miten paha minulla on olla henkisesti.
No arvatkaa mitä hän teki. Sanoi että MOI, ja löi luurin. Siis voi v*ttu, oikeasti. Luulin että hän on tosiystävä, ollaan tunnettu lapsuudesta asti. Näköjään estänyt minut nyt WhatsApissa :/
Olen niin surullinen.
Kommentit (6)
Mistä tunnet sä ystävän
Onko oikea sulle hän
Anna meren se selvittää
Kuka viereesi jää
Ja jos silloin kun myrsky soi
Vain sun kumppanis vaikeroi
Vene lähimpään rantaan vie
Jääköön pois mikä lie
Mistä tunnet sä ystävän
Onko oikea sulle hän
Anna tunturin selvittää
Kuka viereesi jää
Kun on kaukana kaikki muut
Ja kun päättyvät pitkospuut
Kuka rinnallas ruikuttaa
Takaisin mennä saa
Mistä tunnet sä ystävän
Onko oikea sulle hän
Ajat ankeimmat selvittää
Kuka viereesi jää
Kun on sinulla vaikeaa
Ja kun tarvitset auttajaa
Silloin ystävyys punnitaan
Menee muut menojaan
Siitä tunnet sä ystävän
Kun on vierelläs vielä hän
Turhat tuttavat silloin ois
Hävinneet pian pois
----
Sitä tämä elämä on, jyvät erottuu akanoista.
Mikä törppö. Eihän tuo ole ystävä. Ootteko vain hengailleet kaiken mukavan parissa vai ootteko koskaan puhuneet kunnolla asioista.
Hyvä että pääsit eroon tuollaisesta tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaverisikaan ei kestä sitä tai on liian nuori siihen. Onko sulla äitiä, sukulaisia, jotka voivat jutella ja ymmärtää? Isän sukulaisia?
Tämä. Katso myös, löytyiskö omaisten vertaistukiryhmiä. Kukaan tuskin ymmärtää paremmin kuin he, mitä käyt läpi. Tai hakeudu keskustelemaan ammattilaiselle.
Ehkä kaverisikaan ei kestä sitä tai on liian nuori siihen. Onko sulla äitiä, sukulaisia, jotka voivat jutella ja ymmärtää? Isän sukulaisia?