Nyt olisi kiva löytää
alaston, lämmin miesvartalo, sängystä peiton alta.
Painatuisin sitä vasten, etsisin mukavasti kovettuneen kalun ja ottaisin sen huulieni väliin, ilman käsiä.
Lopun voitte kuvitella... miltä kuulostaa?
N 50
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo hullummalle kuulosta. Ei ole mullakaan tänään vaimo samojen lakanoiden välissä, joten pitää keksiä jotain muuta... Ehkä pieni hänelle omistettu fantasia tämän aloituksen tiimoilta. Mutta se vaatii ensin, että pitää virittää itsensä sopivaan mielentilaan, jotta teksti irtoaa liukkaasti. Palataan asiaan illan mittaan, jos virittely onnistuu 😉
Teksti..?
Hetki vain. Kulli on jo kovana, se on inspiraation edellytys kun alkaa seksitarinaa runoilla.
Kerro.
Kuinka sait kullisi kovettumaan?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kulli kaikilla tämän ketjun pää- ja sivuhenkilöillä
Lopeta kh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo hullummalle kuulosta. Ei ole mullakaan tänään vaimo samojen lakanoiden välissä, joten pitää keksiä jotain muuta... Ehkä pieni hänelle omistettu fantasia tämän aloituksen tiimoilta. Mutta se vaatii ensin, että pitää virittää itsensä sopivaan mielentilaan, jotta teksti irtoaa liukkaasti. Palataan asiaan illan mittaan, jos virittely onnistuu 😉
Teksti..?
Hetki vain. Kulli on jo kovana, se on inspiraation edellytys kun alkaa seksitarinaa runoilla.
Kerro.
Kuinka sait kullisi kovettumaan?
Perinteisin menetelmin 😀 Vaatteet pois, sängylle makoilemaan ja koskettelemaan, mielessä ollutta tarinan runkoa ajatuksissa pyöritellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teksti..?
Kerro.
Kuinka sait kullisi kovettumaan?Perinteisin menetelmin 😀 Vaatteet pois, sängylle makoilemaan ja koskettelemaan, mielessä ollutta tarinan runkoa ajatuksissa pyöritellen.
Mäkin pyörittelen, mutten tarinaa... 😉
Vierailija kirjoitti:
Valotapa vähän sitä tarinaasi.
No niin, tässä tulee. Tällainen pieni tuokiokuva vain, kun tänään tosiaan on viereinen peti tyhjänä ja pitää tyytyä mielikuvituksen voimaan.
--------
Aika mennä nukkumaan ja ujuttaudun viereesi paripeiton alle, alastomana kuten tavallista. Painan vartalomme yhteen ja alan silitellä reisiäsi, kylkiäsi, vatsaasi... Käteni hakeutuu yöpaidan alle rinnallesi, etsii nännin jonka annan kiristyä kovaksi ja pitkäksi sormieni välissä. Yhä sinua halaten pidän huolen että tunnet kullini takapuoltasi vasten, miten sekin alkaa pikku hiljaa jäykistyä viedessäni kättäni alemmas.
Yllätyn hieman kun en löydäkään pikkuhousuja, vaan sormeni tuntevat karvasi ja löytävät sieltä oman kätesi. Tällä kertaa et vedäkään kättäsi pois, vaan annat sormiesi jatkaa hidasta hyväilyään, antaen minun käteni seurata ja tuntea liikkeesi. Avaat jalkojasi, jotta mahtuisimme molemmat sinne paremmin tunnustelemaan kostuvaa vakoasi.
"Oho... Mites nyt näin kuumana käydään?"
"Mmm... Joskus sitä vaan lämpenee. Ja... Aha, en mä olekaan ainoa joka täällä alkaa kostua!"
Niinpä, kun tuot kätesi täyteen mittaansa paisuneelle kullilleni, tunnet miten se on alkanut jo valua kiimatippoja. Kostutat niillä sormesi ja annat niiden liukua terskallani, ja minun on pakko jo huokaista ensimmäisen kerran. Heität peiton syrjään, käännyt ympäri niin että olemme kyljittäin kuusysissä ja otat kullini suuhusi.
"Mä haluan maistella sun kiimaasi, ihanaa miten se alkaa tihkua niin vähästä. Nuole muakin!"
Ei minua tarvitse kahdesti käskeä lempipuuhaani, varsinkaan nyt kun tuot valmiiksi märän ja kauniisti auenneen pillusi kasvoilleni maisteltavaksi. Käytän kieltäni vuoroin klitoriksellasi, vuoroin huulillasi samalla kun annan sormeni hitaasti painua sisään liukkauteesi etsimään nautinnon paikkojasi hierottavakseen.
Samaan aikaan kullini on suussasi kielesi kiusoiteltavana, ja kätesi levittävät liukkautta koko varrelle, kiveksilleni ja niiden alapuolelle. Yritän pitää itseni tyynenä ja rentona keskittyen sinuun, mutta koska tämä on minulle harvinaista herkkua, en taida onnistua siinä kovin hyvin... Alan tuntea sormissani tuttua sykkimistä kun orgasmi alkaa tavoittaa pillusi, ja se nostaa omankin kiihotukseni aivan huippuunsa.
"Hei, multa kyllä tulee kohta..."
"No sitten tullaan yhdessä, anna tulla kulta, anna tulla mulle..."
Olin nostanut toisen jalkani ylös, joten sormesi pääsee livahtamaan peppureiälleni, jolla se pyörii pari hekumallista kierrosta ja painuu aivan hieman sisään. Se on lopullinen niitti, mutta taidat arvata mitä on tulossa, koska päästät kullin pois suustasi ja tartut siitä tiukasti kiinni. Järjetön orgasmi sumentaa silmäni ja valtava siemensyöksy purkautuu kuumana rinnoillesi ja vatsallesi. Se puolestaan lähettää sinut kiertoradalle, pillusi puristelee sormiani ja pusertaa oman pienen mutta kuuman ruiskahduksensa päälleni.
"Ohhoh... Huhhuh..." Toipuminen ottaa aikansa, mutta tämän päälle uni maistuu.
Järjetön siemensyöksy saisi tulla suuhuni hyvässä kulmassa, kiusoittelisin vielä herkkää kärkeä kielellä, vaikka suuni olisi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Järjetön siemensyöksy saisi tulla suuhuni hyvässä kulmassa, kiusoittelisin vielä herkkää kärkeä kielellä, vaikka suuni olisi täynnä.
Myöhemmin illalla se sitten saakin roiskua, kunhan olen tässä ensin itseni täyteen vireeseen edgetellyt, ja ehkä saanut sen etänä olevan vaimonkin mukaan vaikka pieneen seksiviestittelyyn. Mukavan herkän kireänä sykähtelee jo, mutta kohta täytyy vetää kalsarit takaisin jalkaan ja antaa vähän tasoittua välillä, vaikka yhden TV-sarjajakson verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin illalla se sitten saakin roiskua, kunhan olen tässä ensin itseni täyteen vireeseen edgetellyt, ja ehkä saanut sen etänä olevan vaimonkin mukaan vaikka pieneen seksiviestittelyyn. Mukavan herkän kireänä sykähtelee jo, mutta kohta täytyy vetää kalsarit takaisin jalkaan ja antaa vähän tasoittua välillä, vaikka yhden TV-sarjajakson verran.
Ei muuta kuin miellyttävän latautunutta illan jatkoa ja sen täyttymystä. 😍
panemua korvaankans kirjoitti:
Jep. Just: " I'll remember you, honey. You're the one that got away.. " ;)) Niin..joo, paitsi (siitä, 'sex fuck machine':sta ja sen silikonitapista sun arseessa;) Auts!
Ei haittais vaikka lopettaisit
Taitaa olla kulli kaikilla tämän ketjun pää- ja sivuhenkilöillä