HUUM.KAUPPA ja HÄIRIKÖINTI ahdistavat metromatkustajia poliisi käynnistää tehovalvonnan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/32121fea-e4df-406a-b140-a68838e923e7
Mitä mieltä?
Onko tämä tarpeen?
Eikö nuo aineissa olevat tyypit yleensä ole iloisia, onnensa huipulla ja anna muiden olla rauhassa?
Kommentit (13)
Tuonne metroonko pitäisi lapsi päästää?
Tiedä vaikka häiriköivät pieniä tyttöjä tuolla!
Kama-sekopäihin ei voi luottaa muutakuin, että ne on sekaisin kuin seinäkellot!
Tehovalvontaa ja tehovalvintaa. Mitä sen jälkeen?!
Vierailija kirjoitti:
Tehovalvontaa ja tehovalvintaa. Mitä sen jälkeen?!
Sitten kansalle on näytetty, että asioille on tehty jotain, sitten asiat tosin jatkuvat samalla tavalla kuin ennen tehovalvontaa, käyttäjät vaan siirtyvät sen tehovalvonnan ajaksi muualle, varsinkin kun tehovalvonnasta ilmoitettiin etukäteen niin osaavat välttää paikkaa sen valvonnan ajan ja olla jäämättä kiinni!
Ei siellä metrossa huumekauppaa käydä.
"Tehovalvonta" ei toimi, ellei heitetä liikkuvasta vaunusta.
Iltalehteä nyt ei lue kuin roska sakki.
Antaisivat heidän nyt hetken iloita rauhassa kun Ukrainan tilanne ahdistaa.
Heh, itse katon aina tarkkaan keiden kanssa menen samaan vaunuun jo siellä laiturissa, ja minkä näköisiä tyyppejä näkyy istuvan sisällä. Viimeksi astelin 2 isokokoisen vartijan perässä samaan vaunuun, kun sopivasti sattuivat siinä olevan :)
Ja sama meno muuten voi olla paikallisvaunuissa. Mutta niissä en ole pahemmin vartijoita nähnyt .
Vierailija kirjoitti:
Heh, itse katon aina tarkkaan keiden kanssa menen samaan vaunuun jo siellä laiturissa, ja minkä näköisiä tyyppejä näkyy istuvan sisällä. Viimeksi astelin 2 isokokoisen vartijan perässä samaan vaunuun, kun sopivasti sattuivat siinä olevan :)
Ja sama meno muuten voi olla paikallisvaunuissa. Mutta niissä en ole pahemmin vartijoita nähnyt .
Mikä on paikallisvaunu?
Vierailija kirjoitti:
Myös jos menee vaunuun lipuntarkastajien perässä niin pääsee matkustamaan hörhövapaasti.
Oho! Nyt on kova uutinen!