Onko täällä ketään joka olisi tehnyt lapsen yksin?
Haluaisin perheen mutta olen vain niin kyllästynyt miehiin. Kerta toisensa jälkeen huonoja kokemuksia ja seurustelusuhteet päättyvät. Olen ruvennut miettimään, että jos lapsen tekisikin yksin. Kovasti lasta haluaisin mutta tähän asti olen ajatellut, että haluan ihan kokonaisen perheen jossa on molemmat vanhemmat läsnä. Viimeisin suhde loppui muutama kuukausi sitten, eikä ole mitään mielenkiintoa enää tutustua parisuhdetarkoituksella yhteenkään mieheen. Olen tullut petetyksi useamman kerran, on ollut mustasukkaisia ja omistushaluisia miehiä jne. en vain kestä tuollaisia kokemuksia enää kertaakaan.
Kommentit (6)
Ihan kaksi tarvitaan lapsen tekoon.Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin.Itsekäistä syistä tehdä lapsi on tuhon tuomittu ja raakaa lasta kohtaan! Hanki lemmikki eläin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi valkkaat vain jännämiehiä...?
Arvasinkin, että joku sanoo näin mutta tiedätkö mitä? Tässä ei nyt kyse ole jännämiehistä, osaa ne ns. kiltitkin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaksi tarvitaan lapsen tekoon.Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin.Itsekäistä syistä tehdä lapsi on tuhon tuomittu ja raakaa lasta kohtaan! Hanki lemmikki eläin!
Työni puolesta voin sanoa, että läheskään aina se kaksi vanhempaa ei ole parasta lapselle. On paljon lapsia jotka voivat huonosti perheissä joissa on vanhemmat läsnä kun riitelevät ja on kaikenlaista ongelmaa. Sitten on myös paljon yksinhuoltajia joissa toinen vanhempi ei osallistu lainkaan lapsen elämään joten tuo nyt aika turha kommentti, elämä kun ei vaan ole niin mustavalkoista, että kaksi kotona asuvaa vanhempaa tekee lapselle hyvää.
Minä sain lapsen sinkkuna hedelmöityshoidoilla ja tunnen muitakin. Meillä kuten niillä muillakin on mennyt tosi hyvin. Vauva-aikana oli tarpeen turvaverkot ja lastenhoitoapu, nyt lapsi on kohta jo täysikäinen. Hän on tasapainoinen ja hänellä on paljon kavereita. Erikoista, että kaikissq perheissä, joissa on saatu lapsi näin, ne lapset näyttävät pärjäävän koulussakin paremmin kuin muut keskimäärin, en osaa sanoa syytä siihen.
Minä, neitseestä synnytin ilman miestä, enkä sitä tarvitse jatkossakaan.