Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka suorastaan karttoivat vainajaa viime vuosikymmenen itkevät nyt facessa vainajaa.

Käsi sydämelle n-y-t nyt !
29.08.2022 |

Sellaista se on. Kuolema tietenkin järkyttää mutta ihmeellistä miten elämässä vainajaa karttaneet itkevät nyt facebookissa. Vainajaa on katsottu kieroon ja nyt facessa hehkutetaan kuin hän olisi ollut paras kaveri. Vainajasta muistetaan vain hyvät asiat ja puhutaan kuin hän olisi ollut joku superihminen. Kuitenkin hän oli ihan tavallinen ihminen vikoineen päivineen. Tietenkin on kunnioittavaa muistella vainajaa nätisti . Mutta kuitenkaan hän ei ollut mikään rocktähti jota nyt pitäisi nostaa jalustalle.
Myöskin ihan jokainen voisi miettiä, millä tavalla hän tuki vainajaa loppuaikoina. Oliko se " tuki " vain entisestään pohjalle vievää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon kummin kaima täyttäisi tänään 101v, ikävä sinua rakas Ötti-täti!! Näitä viestejä koko ajan facessa!

60 v miehet kusettavat koiraa kirkkomaalla keskellä yötä ja itkevät äitinsä haudalla, kuva ja teksti faceen kerran viikossa. Äiti haudattu 20v sitten. Ja naiset lähettävät sympatiasydämiä.....

Aivan sairasta!

Vierailija
2/2 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut saman. Vainajan kuolema halutaan ikäänkuin omia. " Minä tunsin vainajan parhaiten, juuri minä tiedän mitä hän ajatteli viimeisinä päivinään. "

Jos ja kun vainajalla oli ollut pitkään tosi vaikeaa, miksi kukaan ei tehnyt häntä auttaakseen juurikaan mitään ? Miksi asiaa ei otettu puheeksi ja pidetty palaveria ? Vai oliko asia jätetty vain yhden ihmisen kontolle ja harteille ?

Sen yhden ihmisen, joka suurinpiirtein jaksoi Via Doloroosaa tarpovaa vainajaa vielä tavata ja kuunnella .

Nyt tuo taakanjakaja on sitten hyljätty ja syyllistetty ja itse ollaan mukamas oltu niin enkeleitä vainajalle.

Onneksi tuolla korkealla onkin sellainen herra, joka oikeasti näkee sydämiimme ja tietää, kuka puhuu totta ja uskaltaa katsoa asioita rehellisesti ja sellaisena kuin tosiasiallisesti ovat !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän