Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tt-tuen perusosan määrä kaksinkertaistettsisiin nykyisestä, uskoisin sen lisäävän ihmisten kuluttamista

Vierailija
29.08.2022 |

tällä olisi positiivinen vaikutus maan talouteen ja välttyisimme konkurssiaallolta. Saa käyttää

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs ajattelit saada pienipalkkaiset enää töihin?

Vierailija
2/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssä on paljon muitakin hyviä puolia kuin se palkka kuten vaikkapa kattava työterveys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideana todella hyvä. Tämä rahoitettaisiin tekemällä toimeentulotuesta verotettavaa ja vero% olisi 50.

Vierailija
4/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee töihin niin palkalla voi sitten kuluttaa. Toimeentulotuki on tarkoitettu vain juuri hengissä pysymiseen. 

Eli ei tule koskaan tapahtumaan.

Vierailija
5/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on tietenkin, ettei ihmisiä kulutettaisi.

Vierailija
6/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on palkat, joita pitää korottaa.

Vierailija
7/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä voit tehdä oman aloituksen

Vierailija
8/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä näin :D

Vierailija
9/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssä on paljon muitakin hyviä puolia kuin se palkka kuten vaikkapa kattava työterveys

Listaa ne momet muutkin hyvät puolet, jotka menevät palkan edelle.

Vierailija
10/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ostaisi kuin pakollisen, kuten teen jo nyt. Tähän konkurssipesään en rahojani hassaa. Ja mihin täällä edes kuluttaisi, kaikkihan on halpatuotanto krääsää. Sensijaan, jos tulisi iso lottovoitto, investoisin heti länsimaiseen tuotantoon. Paskaako tänne rahojaan kaataa, kun niitä ei osata (=haluta) hyödyntää kansalaisten hyvinvoinnin eteen millään tavoin.

Vierailija
11/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monessa työssä on oikeasti kattava työterveys, eikä vaan sitä pakollista minimiä :D

Vierailija
12/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on niin että viime viikolla kerrottiin työttömyystilastojen petraantuneen, etenkin iäkästä porukkaa oli poistunut työkkärin listoilta. Siis mihin sinä sitä tt-tukea tarvitset tuplaten, nyt pääsee töihin palkkaa nauttimaan!

Vierailija
13/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä voit tehdä oman aloituksen

Tarkoitatko, ettei aloitustasi saa kommentoida ellei ole samaa mieltä kanssasi?

Vierailija
14/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin jonkun 1100 e toimeentulotuen perusosassa, todellakin käyttäisin kaiken vapaa-ajan harrastamiseen enkä töihin.

Vierailija
15/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tt-tukea nostetaan, että saaja pystyy lisäämään kulutustaan, on se aina jonkun toisen kulutuksesta pois.

Vierailija
16/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä kaikki mitä tukina maksetaan, menee kulutukseen.

Mistä rahat tähän? Jo nyt tuilla eläjät elävät muiden työllään ansaitsemilla rahoilla, tekemättä itse mitään. Ja tämäkö pitäisi kaksinkertaistaa verotaakkana, eli olisi pois työssäkäyvien omasta kulutuksesta.

Jo on nerokas idea tosiaan.

Vierailija
17/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä rahat tähän? Jo nyt tuilla eläjät elävät muiden työllään ansaitsemilla rahoilla, tekemättä itse mitään. Ja tämäkö pitäisi kaksinkertaistaa verotaakkana, eli olisi pois työssäkäyvien omasta kulutuksesta.

"tekemättä itse mitään"

Toimeentulotukea voi saada myös opiskelija tai työssäkäyvä, kriteerit on ettei omaisuutta ole ja tulot ovat riittävän pienet.

Vierailija
18/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tekemättä itse mitään"

Toimeentulotukea voi saada myös opiskelija tai työssäkäyvä, kriteerit on ettei omaisuutta ole ja tulot ovat riittävän pienet.

Tämä. Monilla on myös paljon lapsia mikä sekin käy töistä.

Vierailija
19/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tekemättä itse mitään"

Ehkä ymmärsit pointin kumminkin. Tekemättä itse mitään = elättämättä itseään tekemällä työtä. Työkyvyttömille tuet kuuluvat olman muuta, työhaluttomille ei. Opiskelijoille on oma tukijärjestelmänsä.

Vierailija
20/22 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on varoittanut Suomea moneen otteeseeen liian pienestä perusturvasta ihmisten keskiansioihin nähden. Se pitäisi olla kaksinkertainen, jotta tasapaino säilyisi.

Tämä taitaa olla ainoita asioita, joissa Suomi ei halua olla mallioppilas, koska hyöty tulisi suoraan Suomen köyhille eikä ulkomaille ja neekeriapinasomaliählämien perseeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi