Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies haluta seksiä

Vierailija
28.08.2022 |

Saako mies haluta seksiä ja jos mies ilmoittaa että hän haluaa seksiä. Onko se oikein että nainen joka ei halua seksiä, aloittaa suhteen mieheen joka haluaa seksiä? En tajua miksi mies ei saisi haluta seksiä parisuhteessa?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom nainen saa myös haluta parisuhteen, kumppanin, eikä hänen silti ole pakko haluta seksiä.

Ei sitä ole pakko julistaa etukäteen.

Molemmat on ihan ok. Toki kantsii keskustella suhteen alussa.

Tietysti varautua myös siihen, että kummankin halut voivat muuttua myöhemmin. Sekin on luonnollista.

Nainen haluaa suhteen ilman seksiä ja hän ei ilmoita sitä miehelle "Ei sitä ole pakko julistaa etukäteen.". No ei varmaan ja mies joka haluaa seksiä varmaan iloitsee tästä ilmoituksesta häiden jälkeen. Ymmärränkö oikein, jos mies rehellisesti ilmoittaa että haluaa seksiä suhteessa se on väärin. Jos nainen valehtelee miehelle haluistaan, joita ei ole, sekin on miehen vika?

Monet miehet ovat vässyköitä, koska roikkuvat selkeästi liian kauan suhteissa joissa ei ole seksiä.

Kukaan toinen ei voi saada toista ihmistä haluamaan, joten jos halu (ei kyky) on kadonnut toiselta, ja toisella se edelleen on, on otettava ero, tai mietittävä yhdessä suhteen avaamista.

Vain 1/10 totaaliseksittömästä parisuhteesta on onnellinen, ja nämäkin lähes kaikki vanhemmissa ikäluokissa.

Seksittömyys ei tarkoita sitä, että jommalla kummalla (tai molemmilla) on kyvyissä vikaa, on sairauksia, tai muita ongelmia. Jos sen sijaan vain yksinkertaisesti halu on lopussa, on erottava, tai suostuttava siihen, että halukkaampi käy tapailemassa muita.

Miehet ovat liian harvoin ja liian laiskasti eroamassa huonoista parisuhteista. Tämä on tosi.

Tämä sama koskee molempia sukupuolia.

Mä olen häipynyt suhteista, joissa seksistä aletaan pihtailemaan. Arvostan sen verran paljon omaa henkistä hyvinvointiani, että en tieten tahdoin ala kurjistamaan elämääni. Ja onneksi olen näin tehnyt. Nyt puoliso on jotakuinkin samalla viivalla kanssani ja seksi on varsin nautittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla