Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollakin prepaid-luottokortti tai ollut sellainen? Kokemuksia?

Luottokortti
28.08.2022 |

Joo olen luottotiedoton vielä eikä siitä sen enempää. En siis saa oikeaa luottokorttia, mutta matkustelen kannalta mietin prepaid-luottokorttia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Revolutin kortti lähinnä juuri ulkomaan matkoja varten. Ei valittamista. Jenkeissä ei joka paikassa toiminut, mutta siellä ei välttämättä toimi mikään kortti.

Vierailija
2/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että luottotiedottomalla on varaa matkustella vaikkei ole varaa maksaa velkojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että luottotiedottomalla on varaa matkustella vaikkei ole varaa maksaa velkojaan.

Jännä, että aikuinen ihminen keksii naurettavia oletuksia tuntemattomasta ihmisestä. Mä en missään kirjoittanut, että en maksa velkoja. Mähän kirjoitin, että olen VIELÄ luottotiedoton. Velkaa on jäljellä n.3000€, olen vakituisessa työssä ja maksan velkaa koko ajan pois. Tämä ei poista mitenkään mahdollisuutta matkustella.

Vierailija
4/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Revolutin kortti lähinnä juuri ulkomaan matkoja varten. Ei valittamista. Jenkeissä ei joka paikassa toiminut, mutta siellä ei välttämättä toimi mikään kortti.

Kyllä ihan jokainen visa mc kortti mikä minulla on ollut on toiminut jenkeissä. Ihan surkuhupaisa sun kommentti.

Nordea, op, aktia, spankki. Mitä niitä nyt on ollut...

Toki jos oot erikseen estänyt toiminnan ulkomailla niin sitten.

Vierailija
5/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä tutustua eri vaihtoehtoihin. Ihan Euroopassa on tarkoitus matkustella lähivuosina. Ehkä sitten joskus Yhdysvaltoihin. 

Vierailija
6/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan jokainen visa mc kortti mikä minulla on ollut on toiminut jenkeissä. Ihan surkuhupaisa sun kommentti.

Meillä oli S-Pankin kortteja ja OP:n kortteja Revolutin lisäksi ja joissain paikoissa ei toiminut yksikään.

Vierailija
7/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mitä nyt vaan sofia ja joka toinen suomalainen julkkismuija on luottotiedoton ja jatkuvasti matkustelee kaukomailla.

Kansalaisaloite pitäisi tehdä että passi pois siihen asti kunnes velat on maksettu. Joku roti sentään tuohon touhuun.

Vierailija
8/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli S-Pankin kortteja ja OP:n kortteja Revolutin lisäksi ja joissain paikoissa ei toiminut yksikään.

Mitkä paikat?

Vierailija
9/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että aikuinen ihminen keksii naurettavia oletuksia tuntemattomasta ihmisestä. Mä en missään kirjoittanut, että en maksa velkoja. Mähän kirjoitin, että olen VIELÄ luottotiedoton. Velkaa on jäljellä n.3000€, olen vakituisessa työssä ja maksan velkaa koko ajan pois. Tämä ei poista mitenkään mahdollisuutta matkustella.

Olisit sitten kirjoittanut faktat kehiin heti aloituksessa ja osoittanut olevasi poikkeus niin ei tarvitsisi kokea sanaan luottotiedoton hyvin usein kohdistuvia oletuksia.

Vierailija
10/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mitä nyt vaan sofia ja joka toinen suomalainen julkkismuija on luottotiedoton ja jatkuvasti matkustelee kaukomailla.

Kansalaisaloite pitäisi tehdä että passi pois siihen asti kunnes velat on maksettu. Joku roti sentään tuohon touhuun.

Sairasta tuo sun ajattelusi. En todellakaan luopuisi passistani koska mä kuitenkin maksan velkojani koko ajan ja olen loppusuoralla siinä. Missään vaiheessa ei ole ollut tarkoitus olla maksamatta velkoja.  Etkä tiedä mun taustoista mitään.

Vierailija
11/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottokortti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sitten kirjoittanut faktat kehiin heti aloituksessa ja osoittanut olevasi poikkeus niin ei tarvitsisi kokea sanaan luottotiedoton hyvin usein kohdistuvia oletuksia.

Tai sitten sä olisit voinut keskittyä varsinaiseen aiheeseen eli prepaid-luottokorttiin. Mikään ei velvoita mua kirjoittamaan tuollaisia faktoja aloitukseen. 

Vierailija
12/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä paikat?

Joissain paikoissa. Kaupoissa. Itärannikon isoissa kaupungeissa.

Vierailija
13/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä paikat?

Joissain paikoissa. Kaupoissa. Itärannikon isoissa kaupungeissa.

Outo juttu.

Missä maassa on toi revolut? Onko se noita johon pitää soittaa videopuhelu avatkaseen tilin?

Vierailija
14/14 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän toi revolut ole luottokortti vaan pankkikortti. Toki käy maksamiseen luottokortin tavoin mutta se oleellisin eli rahojen takaisin saaminen puuttuu mahdollisessa koijaamis tms tapauksessa.