Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on saanut sinut viimeksi ONNELLISEKSI? Entä, mikä asia ITKEMÄÄN?

Vierailija
27.10.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen itkeä tirautin, kun Sayid oli niiiin surullinen. Raskaus tekee tepposiaan... :)

Vierailija
2/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkemään ero jokunen kuukausi sitten,ei varsinaisesti ero vaan se että siinäkös se nyt oli ja uusi elämän tilanne,19v oltiin yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nähnyt toistuvaa, inhottavaa unta ja herätessä olin vielä yliväsynyt ja vähän poissa tolaltani.

Tulin varsin onnelliselle päälle tänä aamuna, kun mies oli kiireessä säntäilemässä ja myöhässä juoksemassa ulos, mutta ulko-ovelta juoksi vielä takaisin mun luokse, suuteli hitaasti, sanoi että mulla on ihan liian ihanat huulet, ja sitten juoksi kahta kauheampaa vauhtia ulod ja junalle.

Vierailija
4/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei riehuneet, askarreltiin yhdessä, leivoimme ja muutoinkin oli hauska päivä.

Itkin viimeksi pms-oireitani, viikko sitten, kun huusin miehelleni kaikkea kamalaa. Ja vielä ihan aiheetta.

Vierailija
5/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin viimeksi viime viikolla (pikku tiraus vain) kun aamulla töihin ajaessani kuului radiosta Juha Tapion kappale Kaunis ihminen.

Vierailija
6/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin hyvin. Tuntuu oudolta, että vielä useamman vuoden jälkeen mieheni saa varpaat kipristymään. Lapseni ovat ihania. Rahatilanteesta ei tarvitse stressata hirveästi, palkkapäivää ennen vähän pennin venytystä.

Itkemään sai viimeksi dokkari Irakilaisten rahojen väärinkäytöstä. Maailmalla kun monilla asiat niin huonosti.

Aika isolla kädellä mennään, kun noi on ne eniten vaikuttavat jutut.

Vierailija
7/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkemään se, kun 3-vuotias tyttäreni hoiteli äitiä, kasteli talouspaperia vessassa ja laitteli pyyhkeitä äidin otsalle, laittoi huulirasvaa( kauhean köntin), ja harjasi tukkaa, ja mittasi kuumetta legopalikoilla.

Vierailija
8/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnelliseksi sai aamulla miehen suukko ja halaus ennen töihinlähtöään.

eilen itketti laulu " niin kaunis on maa" , se soi isäni hautajaisissa pari viikkoa sitten.

Vierailija
9/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNELLISEKSI minut sai tänä aamuna lapsi joka riisui housunsa keskelle keittiön lattiaa ja alkoi hakata kauhalla lattiaa... oli vain hauska näky=)

ITKEMÄÄN sai mies eilen illalla sanomalla yhden inhottavan asian...

Vierailija
10/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin leikkivää lasta lattialla ja radiosta kuuluu.. " Kerran mun tie, pois luotas vie, suureks kun vartun.."

Iloiseksi joka päivä smainen lapsi saa+ sisarensa!

Vierailija
11/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani teki minut onnelliseksi olemalla herttainen itsensä, juttelemalla suloisia aurinkoisena ja tyytyväisenä.

Itkenyt olen sairauteni takia.

Vierailija
12/12 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin illalla itketti Everwood kun Bright oli siellä sairaalassa.