Vaalean, taikinapyllyn omistajat, nyt mars, mars jumppaan!
Siis hyi että, miten kukaan voi elää sellaisen roikkuvan, löysän, valkoisen, reikäisen takapuolensa kanssa (sellua tarkoitan). Mieleen tulee pullataikina. Ja tähän kun yhdistää stringit niin en kyllä yhtään ihmettele, että teidän miehet käy vieraissa.
Sitä perää saa tosi helpolla kiinteäksi. Oikein hyvä liike on kyykkäys. Koittakaa, ihan totta.
Kommentit (21)
kysyy yks taikinapylly jonka mies ei käy vieraissa.
Mutta mitäs teet kun iskias estää kaikki älyttömät kyykkyliikkeet, hyvä kun istua voi. Arvaa vaan vituttaako, ei tarvi tulla ihmettelemään että miten sen kanssa voi elää, enpä nyt itseäni rupea sen takia tappamaankaan.
etkö vielä ole oppinut että av:lla käy vain täydellisiä ja täydellisen kauniita naisia?! Täällä ei KELLÄÄN ole taikinapyllyjä.
Sen jumpan jälkeen mennään tietty sellaiseen rusketussuihkutukseen. :D
Ostin juuri kuntostepperin ja olen päättänyt käyttää sitä joka ilta lasten mentyä nukkumaan, jotta saisin (telkkarissakin mainostetun :) kiinteän ja ruskettuneen kropan.
persiin vaaleudella ja jumpalla ei oo sitten mitään yhteyttä!!! VAI!! HAAHAA! Olisko sellunen ruskea pylly parempi???
Näin viime kesänä sellaisia uimarannalla, isopeppuisia naisia pienissä bikineissä. Ei haitannut mua yhtään.
Muiden asiat eivät sinällään mulle kuulu, enkä ole ap, mutta minulla on jonkin verran kokemusta iskiaksesta. Minulla oli ollut sitä jo ennen lapsentekoa, mutta sen jälkeen iskias ja noidannuoli iskivät perusteellisesti. En juuri jumpannut ja lapsen kanniskelu toi lisämausteeksi ristiselkäkivut.
Pari vuotta sitten aloin jumppaamaan ja myös joogaamaan kotikonstein, ja tuntui siltä, että sain vaivat aika lailla kuriin. Myös (jo edesmennyt) isäni, jolla oli koko ikänsä selkävaivoja, sanoi saaneensa joogalla ne hallintaan.
Nyt en ole jumpannut pitkään aikaan, ja johan selkävaivat iskivät taas. Ulkomaanmatkalla makoilin kovilla sängyillä, ja alaselkä kipeytyi pahanlaisesti. Istuminenkin tietsikan ääressä tuntuu rasittavan selkää.
Täytyy taas tehrä jotain...Varminta olisi ehkä mennä lääkärin tai jonkin sortin kuntouttajan juttusille, jotta saisi oikeat jumppaohjeet. Mulla on käytössä kotikonstit, ja joskus mietin, onko ne parhaat mahdolliset. (Tämä kommentti ei siis liity mitenkään ap:n valkopyllyaloitukseen)
Vierailija:
Mutta mitäs teet kun iskias estää kaikki älyttömät kyykkyliikkeet, hyvä kun istua voi. Arvaa vaan vituttaako, ei tarvi tulla ihmettelemään että miten sen kanssa voi elää, enpä nyt itseäni rupea sen takia tappamaankaan.
kun jumppaa alaselän ja perseen lihaksia, kokemusta on. Älä selitä
Ja pointti olikin että kun ei pysty koska se tekee niin kipeää. Kyllähän sitä vähän vähemmän akuutissa vaiheessa, valitettavasti todella kipeä iskiasvaiva vaan on kestänyt niin pitkään että on jo päässyt leviämään toi takamus.
Niin että 19 eipä tarvi selitellä mitään, ei TODELLAKAAN OLE LAISKUUDESTA KIINNI.
Pahimmillaan tuntuu, kuin puukolla pistettäisiin molemmista kankuista.
Enpä paljon siitä tiedä oman kokemukseni lisäksi, mutta jos vaiva on kamalan paha, kannattaa varmaan käydä kuvauttamassa ettei ole välilevypullistumaa. Vaikka tiedä häntä, mitä sille sitten voisi tehdä. Mutta ainakin lääkäriltä voisi saada lähetteen kuntoutukseen, josta saisi hyvät jumppaohjeet.
joten voitko ap kertoa tarkemmin siitä kyykkyliikkeestä?
Miten se kannattaa tehdä ja kuin paljon pitää tehdä päivässä?
Koska alkaa tulokset näkyä?
Jos sun avaus oli herättää " taikinapyllyt" tekemään itselleen jotain, varsinkin ennen kuin mies pettää, niin pahasti epäonnistuit! Sait aivan varmasti täysin päinvastaisen reaktion aikaan. Susta ei ainakaan olisi personal traineriksi.
Pitää laihduttaa reippaasti, mikä on tietysti kurja jos on muuten hoikka kun ne kilot lähtevät ensin sieltä muualta kuin takamuksesta. lihaskuntoliikkeet täytyy tehdä isoilla vastuksilla, jotta takapuoli muokkautuu.
Käyn itse pumpissa pari kertaa viikossa ja pari kertaa käyn crossaamassa, mutta silti takamukseni on sellainen kuin aina ennenkin, vaikka tosin voimaa löytyy roppakaupalla enemmän. Tuskainen on siis taival, mutta vannotin itselleni, että jouluun mennessä olen kuosissa.
Ensinnäkin ap otsikossa on virheellisesti pillu kahden ensimmäinen sanan välissä. Toisekseen, se on kuvaannollinen eikä kuvainnollinen.
Ensinnäkin ap otsikossa on virheellisesti pillu kahden ensimmäinen sanan välissä. HUOM! Tämä ihminen huomauttelee kirjoitusvirheistä =).
hienoa, jos jaksaa itseensä noin paljon panostaa. Ihan hyvä vinkki joillekuille. Olen jo niin vanha, etten niin välitä tuollaisesta kylläkään ja heikot nivelet estävät kyykkyliikkeet. Ohje ilmeisesti nuoremmille.
Aina olis sitä puristelemassa. Ei tartte kuin vähemmissä vaatteissa kävellä ohi niin miehen housuissa alkaa tapahtua ;) Joten en tosiaankaan laihduta ja ala jumppaamaan...
Jos alan laihduttaa, olen edelleen leveälanteinen. Peffa ehkä vähän pienenee, mut tissitkin sit katoo kokonaan.
Olen siis oikein hyvä esimerkki päärynävartaloisesta naisesta.
Onneksi päärynä on parempi kuin omena, terveyden kannalta.
Ja onneksi mun mies tykkää just minusta, ihan tällaisena päärynänä.
Ps. Olisko ruskee läski nätimpää? Voihan sitä persettään ruskettaa jos nän tykätään.
Minä en ainakaan peffalleni aurinkoa ota, koska en ota sitä muutenkaan, ja olen hyvin vaaleaihoinen, vaikka melkein mustatukkainen. Peppu on kiinteä ja pyöreä, kun liikun paljon.