Miniälle satasen pääsymaksu meillekin päin
Miniät rutisee kun anopin lahjat ovat halpoja, huonoja, väärän värisiä, tarpeetonta, ruokalahjat vääriä, kuka toisen tuomaa/ ostamaa ruokaa söisi.
Lahjoja pitää kuitenkin olla jos 2 kertaa vuodessa käy. Oikeenvärinen kallis kukkakimppu oikeen kukkakaupasta, ainakin.
Viinit ois varmaan vääriä ja timanttikorviksetkin. Niinpä lunastan oikeuteni laittamalla jokaiselle satasen "tuliaisiksi" jos tulen käymään.. se on 400 per käynti, 800 vuosi.
Mut ei oo miniä tyytyväinen, raha on niin persoonaton.
Olen oikeasti ajatellut olla käsi ojossa ovella myös vaatimassa "oikeanlaista tuliaista."
Mitään apua en vielä ole tarvinnut. Väärin olisi tarvittu jos niin tekisin.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Lahjoja miniälle? Minkä ikäinen miniä on kyseessä? Voisit lähinnä muistaa sitä sun poikaa ja ostaa hänelle henk. Koht. Jotain?
Mulla on myös anoppi, joka ei koskaan tuo minulle mitään ja muistaa kyllä poikaansa. En kyllä odota/pyydäkään mitään ja mies saa hoitaa lahjat äidilleen, jos on tarvetta.
No ne tuliaiset perheelle. Emännälle joka tarjoo jotainjos viitsii, lapsille, pojalle. Eihän sitä tyhjin käsin mennä, tokko olisi toiste tervetullut . Se 2 kertaa vuosi, yleensä yksi yö.
Lahjoja miniälle? Minkä ikäinen miniä on kyseessä? Voisit lähinnä muistaa sitä sun poikaa ja ostaa hänelle henk. Koht. Jotain?
Mulla on myös anoppi, joka ei koskaan tuo minulle mitään ja muistaa kyllä poikaansa. En kyllä odota/pyydäkään mitään ja mies saa hoitaa lahjat äidilleen, jos on tarvetta.