Parisuhteen päättyminen
Leskimiehenä tutustuin vuosi sitten nykyiseen naisystävään, molemmilla jo aikuiset pari lasta. Keskustelimme yhteen muuttamisesta omakotitalooni, hän asuu vuokralla kerrostalossa. Minulla on myös pari melkein velatonta sijoitusasuntoa ja naisystäväni on myös tietoinen, että olen aikoinaan ostanut molemmille lapsilleni asunnot ja tästä tulikin eilen se ongelma. Nyt kun muutamme yhteen ja olemme samaa perhettä, tulisi minun antaa nämä sijoitusasunnot hänen aikuisille lapsilleen, koska perheessä ei voida olla niin, että joillakin on eri elintaso kuin toisillla. Yritin sanoa, että nämä lapset ovat aikuisia, enkä näin ollen näe tarpeelliseksi antaa omaisuuttani heille. Oli kuitenkin ehdoton ja sanoi sitten myös yhteenmuuton peruuntuvan, pyysi miettimään yön yli. Aamulla sanoin, ettei kantani ole muuttunut, sain kuulla olevani omahyväinen narsisti ja lisäksi käsitteli myös rakastelutaitoni ja vehkeen pituuden. Sanoin, että avain tähän ja eipä sitten enää tapailla. Nyt tässä alkaa pikkuhiljaa ajatukset selkenemään ja ehkä hyvä kun selvisi mikä oli naisiaan?
Kommentit (2)
Tyhmä mies. Luulitko tosiaan, että yksikään nainen haluaa miehistä muuta kuin rahaa
Monesti ihmiset haukkuu toisia sellaisilla sanoilla jotka kävis kuvaamaan itse haukkujaa