Menet uuteen duuniin. Huomaat, että kaikki menevät työpäivien jälkeen yhdelle. Menetkö?
Siis käyvät joka päivä! Miten pitäisi suhtautua?
Kommentit (54)
Baarissa on helvetin kallista. Säästän rahani sähkölaskuun.
En menisi. Alkoholi ei kuulu minun päivittäiseen elämääni ja mielummin olen kotosalla lasten kanssa vielä kun he kotona asuvat (kuin joka päivä kaljalla).
Ei mulla haittaa. Saavat mennä. Moni meillä asuu kävelymatkan päässä työpaikalta ja suunnittelevat lähiökuppilaan menoa työpäivän jälkeen. En ole itse menossa, asun kaukana ja kuljen autolla.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mennään parille duunien jälkeen. Rentoutumaan.
Joskun alkaa jo lounaalla parit ja siitä sitten. Esim. pe
Kas, pääministerikin kirjoittelee tänne.
Kammottava tapa, tulee tosiaan britit mieleen.
En menisi. Ei ole aikaa, ei terveys kestäisi ja rahani haluan käyttää muuhun kuin alkoholiin. Suhteita työkavereihin pyrkisin pitämään yllä yhteisillä lounailla.
No en todellakaan mene.Minkälainen juntti juo alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Myös kilju, jota sinä juot päivittäin, on alkoholia.
En menisi. Eihän sitten kaljalta haisevana voi mennä enää mihinkään harrastuksiin.
Voin joskus mennä. En päivittäin mutta vaikka kerran parissa viikossa.
Kerran viikossa ok, jos jää yhteen. Useimmiten Helsingin keskustassakin käyvät keskiviikko / torstai.
Jokapäivä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, hyvin tehty on parempaa kuin joku kaupan huono valkkari.
Voisin uteliaisuuttani käydä kerran juomassa työkavereitten kanssa pienen pullollisen kivennäisvettä ja häipyisin sukkelasti ennen kuin vinoilu alkoholittomuudestani alkaisi. Kokemusta on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, hyvin tehty on parempaa kuin joku kaupan huono valkkari.
Niinhän se on. Kiljulla on aivan turhaan huono maine. Suurimmalle osalle kiljusta tulee mieleen hiivasta samea litku joka pistää mahan sekaisin. Kunnolla tehty kilju on kuitenkin kirkasta jossa ei ole hiivaa lainkaan tai jos onkin, niin hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Pääministeritason juntti.
Vierailija kirjoitti:
Voisin uteliaisuuttani käydä kerran juomassa työkavereitten kanssa pienen pullollisen kivennäisvettä ja häipyisin sukkelasti ennen kuin vinoilu alkoholittomuudestani alkaisi. Kokemusta on!
Hah, omassa työporukalla vinoilu alkaa sillä sekunnilla kun tilaan sen veden tai kokiksen pöytään. Hauska huomata, että juodessa työkavereiden kanssa on niin mukavaa, mutta jos et ala muiden mukana kitata alkoholia, niin ei oikein edes kannata mennä mukaan.
Minulla oli aikoinaan tuollainen esimieshenkilö. En mennyt mukaan ja vaihdoin työpaikkaa.
En mene, teen työni etänä. Työkaverit voivat tehdä mitä haluaa
Aika kalliiksi tulisi kyllä joka päivä Suomessa käydä aftereilla! Vähintään 50€/viikko jos yhden juo. Mikä ala?