Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako vaatteiden karsiminen?

Vierailija
28.08.2022 |

Minulla on ihan hirveästi vaatteita. Osa tosi vanhoja, osa uusia, osa siltä väliltä. Kaikki kaapissa oleva on ihan kivaa ja käytettävää. Mitään rikkinäisiä, "en todellakaan käyttäisi" tai ei mahdu päälle -vaatteita ei ole.

Kannattaako vaatevarastoa karsia armottomasti vai harmittaako se myöhemmin? Onko joku karsinut ja sitten myöhemmin katunut?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein vaatteillekin konmarituksen ja minusta kannatti. Mulla oli järkyttävä määrä jopa 20 vuotta vanhoja vaatteita, jotka oli jääneet joskus pyöristymisen takia pieneksi ja säilytin, koska olivat vähän käytettyjä ja ehjiä ja "ehkä laihdun vielä" tms. Sitten tajusin että enhän minä nelikymppisenä niitä kaksikymppisen minän vetskari-, niitti- tms housuja käyttäisi vaikka mahtuisikin. Lisäksi oli muuten vaan impulssiostoksia, jotka ei sopineet muun kaapin linjaan. Heitin siis menemään lopulta 4 isoa jätesäkillistä vaattteita. ja kenkiä ja ai että miten ihanan selkeä vaatekaappi on nyt. Eikä enää häkkivarastossakaan muovilaatikoita joissa on eri sesonkien vaatteita - ne kaikki mahtuu vaatehuoneeseen yhtä aikaa.

Tosi helppo ottaa aamuisin sopiva asu päälle, kun ihan kaikki värit ja tyylit sopii yhteen.

Vierailija
22/23 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laita vaatteita pois, koska sähkön hinta nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sellaista turhaa roinaa mitä ei koskaan käytä ei tarvitse säilyttää kotona.