Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko miljonääriksi

Vierailija
27.08.2022 |

Ei vitsi oikein pelinkehittäjä ja voi olla noin tyhmä

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa, ettei tiedetä Suezin kanavaa, Barcelonaa (Katalonia) ja korvan kuuloluita (perus-Kymppitonni-ohjelman vihjeet). Mutta toki jännitys voi tehdä tepposet. Mäkin ihmettelin sitä yleisössä vastannutta miestä, joka antoi "varman tiedon", koska käynyt itse Suezilla Panamassa. Sekoittikohan Panaman kanavaan?

5-kymppinen sairaanhoitaja näytti nuorekkaalta ja hänellä oli tosi kaunis tytär.

Vierailija
22/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan olla niin, että joidenkin kanssa on sovittu, että vastaat sitten ihan tahallas uunosti?

Ei kai? 

Mutta tosiaan minäkin ihmettelen että joku ei tiedä vastauksia niihin kysymyksiin joiden vastaukset minä kyllä osaan annetuista vaihtoehdoista valita oikein.

Mutta en minä kyllä mitään Antti Luusuanniemeä olisi tiennyt saati sitä elokuvaohjaajaa...

Tekis mieli mennä katsomaan saako se sh - joka ei osannut itse korvaelimistöä tunnistaa - miljoonan... vai mihin tyssää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaisin niiltä vastaajiltakin napakoita vastauksia ainakin silloin, kun kerran tietää oikean vastauksen.   Tommoset hidastempoiset lässytykset voi jättää sikseen, ohjelma on muutenkin niin hitaasti etenevä, että en jaksa aina edes katsoa.  

Ohjelmantekijät kai luulee, että katsojia viihdytetään sillä, että puhutaan kaikenlaista muuta roskaa siinä sivussa, kysellään mihin sen tonnin käyttäisit ja eikös taputeta nyt tälle ja plaa plaa ja plapati plaa.  Katsojat siinä telkun ääressä repii hiuksiaan, että mentäiskös jo asiaan!

Voi se toimia noissa maissa, missä muutenkin jauhetaan koko ajan jotain smalltalkia ja ihmiset rakastaa omaa ääntään, mutta suomalaiset on vielä asiakansaa.  Ärsyttää kaikki viihdeohjelmat, missä esiintyjät lähinnä viihdyttää toisiaan ja pitävät keskenään hauskaa ja joissa koko ajan pitää taputtaa ja tuulettaa.  Kauheat naurunrähäkät on tärkeitä ja niitä pitää olla paljon.  Opittu amerikkalaisilta kanavilta.

Vierailija
24/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan olla niin, että joidenkin kanssa on sovittu, että vastaat sitten ihan tahallas uunosti?

Ei kai? 

Mutta tosiaan minäkin ihmettelen että joku ei tiedä vastauksia niihin kysymyksiin joiden vastaukset minä kyllä osaan annetuista vaihtoehdoista valita oikein.

Mutta en minä kyllä mitään Antti Luusuanniemeä olisi tiennyt saati sitä elokuvaohjaajaa...

Tekis mieli mennä katsomaan saako se sh - joka ei osannut itse korvaelimistöä tunnistaa - miljoonan... vai mihin tyssää. 

Mulle opetettiin ne vasarat ja alasimet jo kansakoulun alaluokalla, että ne sijaitsee korvassa.  Eikö ne pitäisi kuulua terveydenhuollon ammattilaisten koulutukseen?  

Vierailija
25/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummaa, ettei tiedetä Suezin kanavaa, Barcelonaa (Katalonia) ja korvan kuuloluita (perus-Kymppitonni-ohjelman vihjeet). Mutta toki jännitys voi tehdä tepposet. Mäkin ihmettelin sitä yleisössä vastannutta miestä, joka antoi "varman tiedon", koska käynyt itse Suezilla Panamassa. Sekoittikohan Panaman kanavaan?

5-kymppinen sairaanhoitaja näytti nuorekkaalta ja hänellä oli tosi kaunis tytär.

Minä katsoin jo kakarana elokuvan Pekka ja Pätkä Suetzilla, ja ainakin silloin ne seikkaili "Epyktissä."  Tosiasiassa kai kumminkin jossain Helsingin ulkopuolella hiekkakuopilla, mutta Epyktissä kumminkin.

Siis varma tieto.  

Mutta luin minä koulussa läksynikin.  

Vierailija
26/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miljonääriksi vaikka saisin kaksi miljoonaa euroa

Vierailija
27/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi joka ei osaa DC:tä yhdistää sanaan "diplomatique"? Se dynaaminen yhdyntä oli toki hassunhauska vaihtoehto.

Vierailija
28/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloja oli poliisi (ja se yleisössä ollut matkusteleva älypää) ja se sairaanhoitaja, joka ei tiennyt korvan anatomiaa ilman oljenkorsia. Sattuu sieluun.

Vierailija
29/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi joka ei osaa DC:tä yhdistää sanaan "diplomatique"? Se dynaaminen yhdyntä oli toki hassunhauska vaihtoehto.

Se on kylläkin CD....

Vierailija
30/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vitkastelu kuuluu kylläkin ihan formaattiin, ei siihen voi juontaja vaikuttaa. On päätetty, et ohjelmaan mahtuu x määrä kysymyksiä, x määrä mainostaukoja ja sen mukaan edetään. Jos näyttää siltä, että joku tietäjä vastailee liian nopeasti ja lyhytsanaisesti, juontajalle annetaan korvanappiin tieto täyttää kysymysajasta ylijäänyt ohjelma-aika turhilla lätinöillä ennen kuin saa luvan siirtyä seuraavaan kysymykseen. Jos kilpailijat ja juontaja etenisivät nopeammin, tuotanto menettäisi enemmän rahaa.

Vierailija
31/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viime jaksossa oli puolet yleisöpaikoista tyhjillään? Vaikea kuvitella, että liittyisi koronarajoituksiin, koska istuivat kuitenkin vieri vieressä ilman turvavälejä.

Vierailija
32/37 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että kilpailu edellyttää julkista osallistumista. Tuntuu, että tietäisin lähes kaikkiin kysymyksiin vastaukset (paitsi tubettajat on heikoin lenkki) ja olisi kiva koittaa onnea, jos tuota voisi käydä pelaamassa jossain paikassa ilman kameroita ja julkisuutta. Ja voisi olla vaikka sellainen rajoitus, että vain kerran saa kokeilla ja osallistumismaksu olisi summa x. Kokeilisin kyllä!

Vierailija
33/37 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on juontajalla typerät vitsit, ei osaa olla luonteva.

Vierailija
34/37 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on juontajalla typerät vitsit, ei osaa olla luonteva.

Vierailija
35/37 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono juontaja.

Vierailija
36/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelinpa eilen käyttökuntoon vanhan kunnon ensimmäisen lähdön Playstationin ja kokeilin sillä pelata Haluatko Miljonääriksi -pelin läpi etsimällä netistä vastaukset kysymyksiin, joo huijausta, mutta eipä vaan onnistunut kun peli oli eri mieltä netistä löytyneiden tietojen kanssa!

Peli kosahti 250.000 markan (peli vuodelta 2001, Lasse Lehtinen ääninäyttelemässä tässä) kysymykseen: "Mikä oli Aatamin kylkiluu elokuvan Spencer Tracyn hahmon ammatti?"

Wikipedian mukaan siinä on asianajajapari, mutta peli oli sitä mieltä, että ammatti on lääkäri.

En ole katsonut ko. elokuvaa, joten tietääkö joku että asia todella on näin?

https://en.wikipedia.org/wiki/Adam%27s_Rib

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aatamin_kylkiluu_(vuoden_1949_elokuva)

Vierailija
37/37 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin biljonääriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän