/*/ ENSIKOT viikonloppuna (27.-29.10.2006) /*/
Kommentit (28)
Morjens taas pitkästä aikaa, kiirettä on pidellyt viime viikon enkä ole saanut aikaiseksi tänne kirjoitella.
Suuri joukko enskoja onkin siirtynyt l-puolelle, ikävä ihan tulee=( Täytyy aina käydä siellä kurkkimassa tuttujen juttuja. Toivon tietenkin että kaikki päästäisiin o-puolelle ja jatkettaisiin siellä yhdessä. Ja että pitkä odottaminen ja oman lapsen toivominen palkittaisiin. Voimia sinne kaikille vanhoille enskoille.
Ja ai niin, Killalle kiitokset terkuista. Ja pahoittelut tädistä =( Toivon kyllä että pian pääsisit omaa vatsaa kasvattamaan. Jaksat aina niin kivasti muita tsempata!
Täällä on monia piinailijoita,Nennaliina, Saikku, Hannah ja Hoyt ainakin. Liityn samalla piinailijoiden joukkoon.. Omat kp:t on nyt 29/28-32. Plussasäteitä meille ja tietenkin kaikille muillekin =) ++++++
Pingulle pahoittelut negasta, voimia sinulle paljon!
Lisbetille+++++++++++++++++++++
s-k:lle pakkailuintoa!! Kiva kun täti häipyi!
Ja Niinalle vielä lukuintoa ruotsin parissa =)
Täytyy alkaa valmistautua töihin lähtöön. Mies lähti kahden viikon työmatkalle ja joudun piinailemaan yksikseni. Onneks täältä saa ihanaa vertaistukea =)
Halauksia kaikille!!
Kiitos rohkaisusta Hoyt ja Hapö.
Hyvää porukkaahan täällä on edelleen ja keskusteluja piisaa meille kaikille. Ja suunta kohti O-puolta! Olettekos muuten kurkanneet ketkä ovat tyrkyllä esittelypinon kuningatarkaartiin?! Vaikka hyvähän l-puolen enskarit on pinossa vielä pitää, kun käyvät meitä välillä moikkaamassa. Ja toivottavasti päästään heillekin plussia päivittämään!
Hoyt: millonkas meinaat testailla? Oireet ovat kovasti lupaavat.
Entäs Lisbet, vieläkö maltat odotella päivien kulkua?
Muillekin piinailijoille kovasti peukkuja ja plussatuulia!
s-k: mukavia muuttopäiviä ja sisua pakkaamiseen!
Niina: Voimia opiskelupuuhiin!
Pingu: Pahoittelut kemiallisesta raskaudesta ja uutta toivoa uuteen kiertoon!
ON: Täti meni menojaan, mutta jostain syystä tätioireet jäivät päälle. En tiedä, onko endo jostain syystä pahentunut, vai onko kyseessä jotakin muuta probleemaa. Toivottavasti helpottaa pian ja elämä palaisi taas normaali uomiin.
Ai, niin piti vielä kertoa, että pitkään pähkäilleenä päätin viimeviikolla ostaa (tilata netistä) uuden puhelimen. Odottelen sitä saapuvaksi postiin tiistaina. Jotakin jännittävää odotettavaa täälläkin.
nellamaija kp 9/28-34
Hyvää sunnuntai-iltaa enska-siskot!
Pingulla oli ikäviä uutisia... pahoittelut :(
Lisbet: Toivottavasti seuraavalla testauksella tulee selkee plussa! Kunhan vain muistat katsoa ;)
Saikku ja muut joilla kierrot venyy: Mulla sama homma. Eka kierto pilsujen jälkeen oli tooosi pitkä. Sain terot, joita syön nyt toista jaksoa. Mulla ei (ainakaan vielä) ole todettu mitään syytä kiertojen venymisiin, taitaa johtua vaan hormonien tasoittumisesta pillereiden jälkeen.
Hannnah, Hoyt ja muut piinailijat, tsemppiä! Minäkin piinailen pitkästä aikaa kun tosiaan noi kierrot on olleet mitä sattuu.
ON: Alavatsassa tuntuu samalta kuin heti pilsujen lopettamisen jälkeen, eli alavatsaa jomottaa melkein koko ajan. Olisko noi terot siihen syynä? Tekis mieli kyllä toivoa että se olis ihan jotain muuta... Jotenkin silti uskon, että vasta kun rinnat tulevat kipeiksi, se olis *sitä*. Mulla kun ei koskaan oo ollu rinnat kierron missään vaiheessa kipeinä, mut ei oo nytkään... No jaa, tää on mun ihan oma teoria, varmaan huomasitte ;D
Plussatuulia meille kaikille!
Sikuri
Olipa pitkä viikonloppu ja vieläki jatkuu. Oltiin uuessa asunnossa siivoamassa eilisestä asti. Just palasin kotiin. Se on 2 tunnin ajomatkan päässä täältä nykypaikkakunnalta. Pakkausta eessä vaikka kuinka. Mies on töissä tiistai-iltapäivään asti muualla, ja tulee sitte pakkaamaan autoa eli loppu laatikoiden täyttö jäi mulle. huah. Kauhea väsy, mutta silti kiire katsastelemaan teän kuulumisia.
Pingu: Tuo on niin ikävää. Harmittaa kauheasti, just ku kerettiin kaikki iloita. :( Koeta jaksaa.
Nennaliina, Hermione, Hoyt, marge, Lisbet ja Hannah: Paljon plussaonnea! Kyllähän tästä porukasta pakko on edes yhdellä plussata tälläkin piinailuviikolla! Tietysti toivon että se plussa tulis kaikille. :)
Nennaliina: Mites nyt? Toivottavasti täti ei hätyyttele oven takana. Oikein paljon plussaa sinne! Tulehan kertomaan kuulumisiasi.
Hoyt: Nuo sun oireet kuulostaa niin jänniltä. Iiih! Täällä jännätään sun puolesta. :) Nuista lämmöistä mulla ei ole kyllä mitään tietoa.
Niina1983: Tikutteletko ovista? Joko meinaat alkaa? Hyviä tärppipäiviä sinne. :) Muista rentoutua välillä tuolla makkarin puolella, vaikka tenttikiireet painaakin päälle. Pupuilusta saa energiaa. :D
Kuulumisiin.
s-k- kp 6/n.33
Täällä taas¿Viikonloppu hurahti vauhdilla ja olo on väsy, kun tota aikaa vaihdettiin. Olisin jo valmis nukkumaan ;)
Oli hiukan ikäviä uutisia eli Pingulle pahoittelut. Ikävää tollanen kemiallinen, sekottaa vaan pään!
hapö, hyvä jos kierto tasoittuu ja nyt pääsette oikein kunnolla piinailee =)
hoyt, vei että testaamatta meinaat olla¿Lahjoita hiukan rautahermojasi, kun olen niiiiin malttamaton ja haluaisin jo huomen aamulla testailla!
Oliko ihana nyytti Saikku? Nuuskutitko varastoon asti? *huokailee*
Kiva Killa kun kävit pyörähtää, käykää jatkossakin kertoilemassa kuulumisia, jos vaan jaksatte/kerkiätte =)
Lisbelle paljon bdbd ja kaikille muille piinailijoille kanssa valtavasti ++++tuulia!
ON: Täällä kipuilu jatkuu¿=) Tästä viikosta taitaa tulla piiiitkä ja hermoja raastava! Olisin jo valmis huomenna testailee, mutta pitäs malttaa nyt mieli. Nyt mennään vasta/jo kp 23, joten voi olla hiukkasen aikasta. Saa nähdä kuinka rautaset hermot mulla on!
Mutta ihanaa iltaa ja palaillaan taas =)
-marge-
Kiitti kaikille tsempityksistä! Ja ihanan piinaavaa piinailua myös muille piinailijoille! Sääntö menee niin, että ainakin muutama plussa meidän täytyy nyt kalastella!! Ja mieluiten kaikille sen sois!
Oma tilanne vielä ennallaan. Tänään tissit olleet niin kipeät, että meinas itku tulla, kun rintsikat otin pois. Aivan koskemattakin pakottaa, mutta tämähän voi myös olla tätioire, joten ei nyt innostuta enempää vielä. Ja miehelle tuossa puhuin, että korkeintaan ens vkon lopulla vois harkita testin ostoa, jos tarvis. Ja kun netistä ne tod.näköisesti tilaan, niin ne tulisivat vasta seuraavalla vkolla. Katsellaan miten tilanne kehittyy! Pitkät kierrot kummittelee mielessä..
Pakko tässä kertoa, kun olin illalla töissä ja puhuttiin kellojen kääntämisestä. No, laitoin kellon aamuksi herättään ja lähdin töihin. Työpaikan pihalla ihmettelin miksi ovet oli vielä lukossa ja yksi yökkö näytti nukkuvan sohvalla eikä muita autoja ollut vielä pihalla. En onneksi soittanut ovikelloa vaan menin takaisin autolle katsomaan kelloa, kun känny jäi kotiin. Ajattelin, että olinko tosiaan liian aikaisin tullut töihin. Siinä sitten yhtäkkiä välähti, että voi hitto, ne kellojen siirtämiset oli viime yönä ja mähän sitä en muistanut eli menin töihin jo klo6! Voitte uskoa miten mua vitutti!! En tosiaan viitsinyt sisälle mennä vaan lähdin takas kotiin (matkaa 10km sivu) ja kerkesin käydä makoilemassa puolisen tuntia ja sitten taas takas töihin. Saipahan työkaverit kunnon naurut aamun alkajaisiksi. Enpä ois uskonut, että näin lahopää olisin! :)
Nyt täytyy lähteä suihkuun! Hyvää yötä!
Hoyt kp30, siis vasta tänään. Tuli eilen väärät kp:t ilmoitettua.
kp1 meneillään.. Täti siis vihdoin tuli.. Huomenna fiiliksiä lisää.. Nyt nukkumaan..
Paljon tuntuu olevan piinailijoita, ainakin Nennaliina, Marge, Lisbet, Hoyt ja Hannnah
++++++-tuulia teille kaikille! Ja muillekin, jos vaikka jonkun unohdin.
Pingu: Iso halaus! Mä niin jännitin sun puolesta. Ikäviä tommoiset kemialliset, kun huijailevat noin. Mut pää pystyyn ja uutta yritystä. Toivoa ei saa menettää!
Saikku: Sullahan on oivallinen tilaisuus kerätä vähän " vauvabakteereita" samalla kun nuuskuttelet sitä pikkukääröä... Jos vaikka tulis helpommin plussia, kun saa vähän tartuntaa.
Itsekin pääsin vähän vauvanhoitopuuhiin, kun työkaverini kävi muutaman kuukauden ikäisen lapsensa kanssa moikkaamassa meitä töissä. Eikä ainakaan helpottanut mun vauvakuumetta. Vaikka pomo kommentoikin muille mun vauvahaaveita, että koittais nyt ottaa järjen käteen. Mä nauroin sille ja sanoin, että siitähän selviää käden käänteessä...
Vielä s-k:lle intoa pakkaamiseen!
Höpöttelin taas miehelleni vähän vauvajuttuja aamutuimaan, ennen kuin hän hyökkäsi töihin. Ei oikeastaan kommentoinut mitään, mutta kuunteli. Mietin muka itsekseni ääneen, koska kannattaa jättää pillerit pois, jos sen tammikuun reissun jälkeen aletaan vauvapuuhiin. Että jos nyt heti jättäis, ehtis vähän " puhdistua" hormooneista, mut toisaalta jos syö pillereitä reissun yli, ei ainakaan vuoda matkalla, mut toisaalta, kyllähän ne paikallisetkin vuotaa aina välillä...
Pirtsakkaa syysaamua toivottelee
-Hätähousu-