Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko elämä enää parantua, kun on jo 37 vuotias? Onko mahdollista saada uusi mies

Vierailija
27.08.2022 |

kun minulla on lapsia? Ei kelpaa juoppo tai pappa.

Elämä jotenkin tappa van tylsää nykyisessä suhteessa. En saa esim mennä baariin tai laivalle ilman miestä, koska on mustasukkainen.

Ja muuta en oikein ole harrastanut, nuorenakaan, kodin ulkopuolelle, kuin baareilua ja konsertteja. Konserttiin/festareilla en pääse ilman miestä, kuin selvinpäin. Ja tarviin sen humalan rentoutumiseen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on.

Vierailija
2/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa nyt eka siitä

Miehestä. Elä hetki itseksesi ja tee juttuja joista tulee hyvä mieli. Hanki harrastus, vaikka lenkkeily iltaisin näin alkuun ja ala elää omaa elämääsi. Uuden miehen ehtii löytää vaikka 50-vuotiaana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se, tylsää kun tuolleen varmistaa ettei löytys parempaa, kun pitää tyytyä vain hänen seuraansa

Vierailija
4/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa nyt eka siitä

Miehestä. Elä hetki itseksesi ja tee juttuja joista tulee hyvä mieli. Hanki harrastus, vaikka lenkkeily iltaisin näin alkuun ja ala elää omaa elämääsi. Uuden miehen ehtii löytää vaikka 50-vuotiaana!

Ei ole aikaa jahkailla. Parhaat vuodet naisena takana (miesten mielestä) saati että viisikymppisenä kelpaisi

Ap

Vierailija
5/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin mahdollista elää aivan hyvää elämää ilman miestä. Hanki koira ja akkuporakone. Koira haukkuu, juokseen kylillä  ja sotkee niin kuin mies, ja akkuporakoneella teet ne työt, joihin muuten tarvitset miestä.

Vierailija
6/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän mietityttää, mikä on sinusta sitä parempaa elämää. Eikö muu kiinnosta kuin baarissa roikkuminen?

Vierailija
7/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa nyt eka siitä

Ei ole aikaa jahkailla. Parhaat vuodet naisena takana (miesten mielestä) saati että viisikymppisenä kelpaisi

Ap

Höpö höpö! Oon samanikäinen, lapset kohta teinejä ja elämä vasta alkaa nyt.

Vierailija
8/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tapasi minut, kun oli 37. Vuotta myöhemmin menimme naimisiin.

M42

Vierailija
9/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää eka laihduttaa se 35 kiloa, 37v. "iäkäs".

Vierailija
10/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, baariin pitäisi päästä, mutta mies ei saisi olla juoppo.

Vierailija
11/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ihan mahdoton ajatus elää ihan ilman miestä? En itse jäisi huonoon suhteeseen.

Vierailija
12/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lapsetkin jo tehtynä, niin mihin sä sitä elämääsi rajoittavaa miestä tarvitset? Älä nyt ole mikään läheisriippuvainen.

Oikeasti, ei ole tervettä, että toinen kontrolloi menojasi noin. Ota ero ja tee asiat niin kuin itse haluat. Sitten kun olet oikeasti itsenäinen ja omilla jaloillasi, olet vasta valmis katselemaan uusia miehiä. Ja kyllä, uusperheitä on paljon ja lapset kasvaa. Itse tiedän parikin tapausta, ketkä on löytäneet kumppanin vanhoille päiville vasta 55-60-vuotiaana.

Vierailija
13/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin mahdollista elää aivan hyvää elämää ilman miestä. Hanki koira ja akkuporakone. Koira haukkuu, juokseen kylillä  ja sotkee niin kuin mies, ja akkuporakoneella teet ne työt, joihin muuten tarvitset miestä.

Laitetaanko siihen akkuporakoneeseen joku dildo?

Ap

Vierailija
14/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoita, että nainen voi kerrankin olla suoraselkäinen ja näytä tämä aloitus miehellesi.

Vierailija
15/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi ovat nyt vähän ristiriitaisia. Kumman haluat, onnellisen elämän vai miehen itsellesi? Yhdessä ne ovat mahdoton saavuttaa, erikseen on moni onnistunut.

Vierailija
16/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan nyt Sanna, eikös se jo sovittu, että juhlat on nyt juhlittu.

Nyt pitää keskittyä työntekoon.

Vierailija
17/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle nyt viisikymppisenä tulisi ero, etsisin uuden, ikäiseni naisen. Ikä ei siis ole este. Sen sijaan kouvolatukka, ylipaino,  tatuoinnit, eläelämänhallinnan puute ja moni muu asia olisi.

Ps. Mummolan naapurissa kahdeksankymppiset lesket löysivät toisensa. Ai miten herttaisen näköistä oli, kun molemmat tulivat ulos taloistaan, kävelivät toisiaan vastaan ja suutelivat keskellä kylätietä. 

Vierailija
18/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 vuotias on nuori kuten pääministerimmekin koko ajan sanoo!

Vierailija
19/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37 vuotias on nuori kuten pääministerimmekin koko ajan sanoo!

Mä en todellakaan 37 vuotiaana halua ajatella että elämä oli tässä ja nyt se ohi, kun olen keski-ikäinen. Haluan edelleen mennä, kokea ja nähdä asioita. Matkustaa välillä ja tietenkin käydä töissä, jotta vapaa-aika mahdollistuu. Kauhea ajatella, että elämä loppuun kun tulee keski-ikäiseksi.

Vierailija
20/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksesi ovat nyt vähän ristiriitaisia. Kumman haluat, onnellisen elämän vai miehen itsellesi? Yhdessä ne ovat mahdoton saavuttaa, erikseen on moni onnistunut.

Molempia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän