Onko kokkaava mies hot?
Kommentit (43)
On. Ja flambeeraava mies on vielä hotimpi.
Kiva jos osaa tehdä ruokaa, mutta ei se itse kokkaaminen niin erityisen hot ole.
Riippuu miehestä, kuka tahansa kokkaava mies ei ole hot. Jos mies on hot muutenkin, kokkaaminen tekee hänestä vielä hotimman.
Ei ole. Kokkasin naiselle ja sain pakit. Vähän ajan päästä hän otti yhteyttä ja kysyi voisinko tulla taas tekemään ruokaa.
Just laitoin pasta-aterian pöytään. Itselle italialainen tomaatti-jauheliha, vaimolle kerma-juusto-herkkusieni, koska hän on kasvissyöjä. Mukaan vähän valkosipulileipää ja parmesaania. Hyvä viini on dekantoitumassa.
Feikki reaktiot, mutta hauska video.
Ei todellakaan ole. Ravintolaan vievä mies on HOT HOT!
Vierailija kirjoitti:
Just laitoin pasta-aterian pöytään. Itselle italialainen tomaatti-jauheliha, vaimolle kerma-juusto-herkkusieni, koska hän on kasvissyöjä. Mukaan vähän valkosipulileipää ja parmesaania. Hyvä viini on dekantoitumassa.
Romanttinen illallinen vauvapalstan parissa.
Pikkarit märkänä kirjoitti:
Ei. Mut rokkaava on.
Minulla on pitkä rokkitukka! Olethan mies ja homo sellainen? Missä tavataan?
.
.
T: Pasi M.
On. Ois ihanaa nuolla majoneesit sen iholta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kokkasin naiselle ja sain pakit. Vähän ajan päästä hän otti yhteyttä ja kysyi voisinko tulla taas tekemään ruokaa.
Ehkä se oli vahvin ominaisuutesi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli vahvin ominaisuutesi :D
Olen vielä parempi leipomaan.
Hyvä että mieskin osaa kokata ei tosin välttämätöntä ainakaan minulle.Kyllä siinä muutakin pitää olla mikä saa kiinnostumaan.Pienipylly ja leveet hartiat ja tietysti kasvot että jotenkin silmää miellyttää.
On. On ihanaa jos mies laittaa ruokaa. Nostaa heti pisteitä.