Auttakaa, kumman lipaston itse ostaisit?
Ja miksi?
En oikein osaa päättää näiden kahden välillä...
Kommentit (31)
Ensimmäinen noista saa innostuneeksi ja tuntuu sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Eka, se on puuta.
Tästä seikasta minäkin tykkään siinä, mutta nuo jalat näyttää vähän heiveröisiltä.
Ap
Ole. Siinä on laatikoiden välissä runko, ryhdikkäämmän ja tukevamman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Eka, se on puuta.
Ite ottaisin tokan. Miellyttää mun silmiä enemmän. Yks hailee onko puuta vai ei :)
En kumpaakaan. Ei ole minun makuuni, joten sori, en osaa auttaa.
En tykkää kummastakaan, joten olet omillasi.
Vierailija kirjoitti:
Ole. Siinä on laatikoiden välissä runko, ryhdikkäämmän ja tukevamman näköinen.
Se tosiaan vaikuttaa tukevammalta minustakin, materiaalistaan huolimatta.
Ap
En kumpaakaan. Eka on liian kallis ulkomailla tehdyksi ja toinen on kauheaa ja ylihintaista surkeaa laatua.
Eka näyttää paljon tasokkaammalta, jossa on hienovaraista muotoilua. Näyttää ajattomalta ja sopii erilaisiin sisustuksiin. Toka näyttää halvalta vaneriviritelmältä, jossa kaikki on vaan vedetty suorasti ja mahdollisimman yksinkertaisesti. Ei kannata ainakaan yhdistellä mihinkään kovin arvokkaaseen, pistää vaan enemmän silmään.
Vierailija kirjoitti:
Eka näyttää paljon tasokkaammalta, jossa on hienovaraista muotoilua. Näyttää ajattomalta ja sopii erilaisiin sisustuksiin. Toka näyttää halvalta vaneriviritelmältä, jossa kaikki on vaan vedetty suorasti ja mahdollisimman yksinkertaisesti. Ei kannata ainakaan yhdistellä mihinkään kovin arvokkaaseen, pistää vaan enemmän silmään.
Tämä on hyvä näkökulmasta, kiitos.
Ap
ikeasta saat halvemmalla ja tuskin laatu ainakaan pahempaa on.
Ottaisin tuon ekan. Miellyttää enemmän silmää.
Vierailija kirjoitti:
ikeasta saat halvemmalla ja tuskin laatu ainakaan pahempaa on.
Olen jo katsonut Ikean tarjonnan. Siellä ei ollut mieluista lipastoa/laatikostoa tarpeeksi kapeana. Pitäisi olla max 40cm syvä.
Ap
Ja lipasto tulisi siis makkariin.
Ap