Katso-lehti paljastaa: Näin rivosti Antti Holma aloittaa Haluatko miljonääriksi? -juontajana
Lehden mukaan kauden aloitusjaksossa touhu äityy rivouksiin, Antti nimittäin keventää tunnelmaa alapäähuumorilla.
https://www.seiska.fi/katso/TV/Vitsailee-pippelista-Nain-rivosti-Antti-…
Oletko sinä jo katsonut aloitusjakson netistä? Vai katsotko sen tänään illalla tv:stä?
Kommentit (19)
Jaahas, homokakka-hullu taas linjoilla!
Ootko sä täällä joka päivä klo 7-23 päivystämässä?
Miten kakan haju liittyy Haluatko miljonääriksi? -ohjelmaan???
Onko siellä katsomo täynnä heteromiehiä, jotka paukuttavat naisia kakkoseen, vai mitä ihmettä???
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, homokakka-hullu taas linjoilla!
Ootko sä täällä joka päivä klo 7-23 päivystämässä?
Hei vaan hei, kollega!
Vierailija kirjoitti:
Miten kakan haju liittyy Haluatko miljonääriksi? -ohjelmaan???
Onko siellä katsomo täynnä heteromiehiä, jotka paukuttavat naisia kakkoseen, vai mitä ihmettä???
Luultavasti ja homokakka-hullu haluaisi olla mukana orgioissa.
Pimppi!
Pippeli!
Peräreikä!
Sperma!
PIPPELI KUOLLEESEEN PERÄREIKÄKÄN JOSSAON PASKAA! NO HYHHYH! :O
Eipä tarvitse tuotakaan ohjelmaa katsoa, eipä siinä en katso televisiota ollenkaan.
Eivätkö muita juontajia löytäneet tuohon ohjelmaan kuin tuon homon.
Erittäin huono juontaja. Hieroo leukaansa koko ajan, eikö tykköö, että parta kasvaa, aika akkamainenhan se on. Mutta kaiken kaikkiaan oli huono valinta tuon ohjelman juontajaksi.
Harmi, että Antti joutuu tekemään tällaisia B-luokan juontohommia. Viimeisimmässä kirjassaan hän kertoo inhoavansa niitä. Sanoo itse, että ei ole riittävän lahjakas näyttelijä. Toivottavasti Antti vielä löytäisi sen juttunsa, josta itse tykkää. Yleisöhän kyllä tykkää Antista nyt jo!
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Antti joutuu tekemään tällaisia B-luokan juontohommia. Viimeisimmässä kirjassaan hän kertoo inhoavansa niitä. Sanoo itse, että ei ole riittävän lahjakas näyttelijä. Toivottavasti Antti vielä löytäisi sen juttunsa, josta itse tykkää. Yleisöhän kyllä tykkää Antista nyt jo!
Voisihan se homppeleita näytellä A-luokan leffoissa. Niille on nykyään kova kysyntä...
Homo holma on ihan typerä juontaja. Ei osaa hommaansa ei yhtään. Ei osaa keskustella ihmisten kanssa.
Ilme on murjottava ja istuu, kuin olisi kirppuja peffan alla.
Olisivat vähän enempi saaneet miettiä, kenet laittavat juontajaksi.
Eihän tuo ohjelma ole mikään sexi ohjelma.
Ei voi enää katsoa ohjelmaa, kun katsoessa pyörii päässä vain sana "homo". Sekoittaa hieman keskittymiskykyä.
No jopas, Antti Holma vitsailee pippelistä, milloin hän ei niin tekisi :D